رفتن به نوشته‌ها

فيلم برداري هاي مستهجن مرد شيطان صفت از دختران خردسال

اين مرد حدود ۳۳ ساله به ماموران گفت: از استان مازندران و براي مسافرت به مشهد آمده ام و قصد ايجاد مزاحمت نداشتم. اما وي که دست و پاي خود را گم کرده بود و حرکات بسيار مشکوکي داشت سعي مي کرد گوشي تلفن همراه خود را از ديد ماموران انتظامي پنهان کند که اين موضوع ظن ماموران را دوچندان کرد. بنابراين ماموران انتظامي از وي خواستند تا گوشي تلفن را براي بررسي به آنان تحويل بدهد. اين مرد که آثار نگراني کاملا در چهره اش مشهود بود به ناچار گوشي تلفن را به ماموران داد. در همان بررسي هاي اوليه ماموران انتظامي مشاهده کردند که چندين فيلم مستهجن از دختران نوجوان و خردسال در گوشي وي وجود دارد. او در پاسخ به سوال ماموران که درباره وجود اين فيلم ها پرسيده بودند گفت: اين ها بلوتوث هستند و دوستانم آن ها را برايم بلوتوث کرده اند. فرمانده انتظامي مشهد در تشريح اين ماجرا گفت: پس از انتقال متهم به فرماندهي انتظامي ثامن و کسب مجوزهاي قضايي، اين جوان تحت بازجويي قرار گرفت اما همچنان مدعي بود که فيلم هاي مذکور بلوتوث هستند اما ماموران که به اين موضوع کاملا مشکوک بودند فيلم هاي موجود را مورد بازبيني قرار دادند که در نهايت مشخص شد اين فيلم ها داخل خودرو گرفته شده است و در فيلم، شيشه هاي دودي خودرو و ديگر وسايل تزئيني خودرو نمايان است. وي افزود: وقتي خودرو متهم با دقت بررسي شد ماموران متوجه شدند که تصاوير موجود در گوشي تلفن همراه متهم داخل خودرو توقيف شده وي که داراي شيشه دودي مي باشد، گرفته شده است که اين موضوع را موکت ها و ديگر اشياي داخل خودرو اثبات مي کرد و قابل انکار نبود.

سرهنگ پاسدار احد کريمي اضافه کرد: وقتي متهم مذکور در برابر ادله و شواهد انکارناپذير قرار گرفت به ناچار به جرايم شيطاني خود اعتراف کرد و گفت: قبل از آن که به مشهد بيايم در شهر محل سکونتم دختران بين ۱۰ تا ۱۵ سال را با اين ترفند که مي خواهم به آن ها سيم کارت اعتباري هديه بدهم به داخل خودرو مي کشاندم و سپس از دختران فريب خورده با گوشي تلفنم فيلم برداري مي کردم. اين جوان شيطان صفت ادامه داد: پس از آن که به نيات پليد خود مي رسيدم و براي آن که دستگير نشوم طعمه هايم را تهديد مي کردم که اگر از اين ماجرا به خانواده خود حرفي بزنند تصاوير فيلم برداري شده را منتشر مي کنم تا آبرويشان برود.

سرهنگ کريمي اضافه کرد: متهم مذکور با تشکيل پرونده مقدماتي و براي رسيدن به سزاي اعمال ننگين خود و همچنين بررسي هاي بيشتر درباره جرايم ديگر ارتکابي، به مراجع قضايي معرفي شد.

پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي نيز به نقل از فرمانده انتظامي مشهد به شهروندان و به ويژه زنان و دختران جوان توصيه کرد: در ترددهاي شهري از تاکسي و وسايل نقليه عمومي استفاده کنند و در مواجهه با افراد غريبه اي که براي آن ها ايجاد مزاحمت مي کنند بلافاصله موضوع را با تلفن ۱۱۰ و همچنين به خانواده خود اطلاع دهند و از هرگونه درگيري و مقابله شخصي پرهيز کنند.

سجادپور: مرد شيطان صفتي که به اتهام ايجاد مزاحمت براي نواميس مردم در مشهد دستگير شد، پرده از جرايم و اقدامات مجرمانه خود در يکي ديگر از شهرهاي کشور برداشت.

به گزارش خراسان، به دنبال مراجعه شهروندان به ماموران مستقر در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) مبني بر اين که راننده يک دستگاه خودرو براي دختران و زنان جوان ايجاد مزاحمت مي کند بلافاصله تيم هاي گشتي فرماندهي انتظامي ثامن براي بررسي موضوع به محل اعلام شده، عزيمت کردند. آنان با شناسايي راننده مذکور سوالاتي را از وي پرسيدند.

منتشر شده در خواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *