رفتن به نوشته‌ها

وزارت زنان تشکيل مي شود

 

وي با تاکيد بر اين که تصويب پيشنهاد چنين وزارتخانه اي به راي نمايندگان بستگي دارد ، گفت: اين طرح در حال بررسي در چند کميسيون است و بزودي در صحن علني مطرح مي شود البته دولت نيز مي تواند براي ارتقا ساختار اداري مرکز امور زنان اقدام کرده و آن را در سطح معاونت ارتقا دهد مانند ارتقا تشکيلاتي سازمان ملي جوانان.

نماينده مردم تهران تصريح کرد: با تشکيل اين وزراتخانه فعاليتهاي مربوط به زنان در بخش ها و وزارتخانه هاي مختلف تجميع مي شود و با بهبود خروجي عملکرد اين بخشها، قدمهاي بزرگي در زمينه زنان برداشته خواهد شد.

اين عضو فراکسيون زنان مجلس با بيان اين که براي ارتفا سازمان مرکز امور زنان کار پژوهشي انجام شده است، گفت: رئيس جمهور تاکنون مخالفتي با اين طرح نداشته و مرکز امور زنان با افزايش عملکرد و بهبود محتواي برنامه هاي خود مي تواند اين نياز را بيش از قبل ايجاد کند.

جام جم آنلاين: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از پيشنهاد نمايندگان براي تشکيل وزارت زنان در طرح بازنگري و بررسي ساختار اداري دولت خبر داد و گفت: اين طرح در حال بررسي در چند کميسيون است و بزودي در صحن علني مطرح مي شود.

فاطمه آليا در گفتگو با مهر با اعلام اين خبر افزود: در طرح بازنگري ساختار اداري دولت پيشنهادهايي در ارتباط با تغيير وضعيت ساختاري برخي سازمان ها مانند بنياد شهيد داده شده که در اين زمينه پيشنهادي نيز براي ارتقا ساختار مرکز امور زنان و خانواده رياست جمهوري به وزارتخانه داده شده است البته اين پيشنهاد با در نظر گرفتن تاکيد به عدم توسعه و کوچک شدن بدنه دولت در قانون برنامه چهارم تهيه شده است.

منتشر شده در اخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *