رفتن به نوشته‌ها

آمارهای نگران كننده از زیر پوست شهر

1- نتایج یك تحقیق بزرگ میدانی در شهر تهران نشان می‌دهد به اعتقاد 99% از مردم دروغ در جامعه رواج دارد و حدود نیمی از افراد معتقدند 90% مردم راستش را نمی‌گویند.

..

3- در حالی كه سالمندی مساله بزرگ جامعه آینده ایران خواهد بود، فاقد بیمارستان و گرایش تخصصی سالمندان هستیم  و در خوشبینانه‌ترین حالت 25% از سالمندان كشور از هیچ نوع خدمات بیمه درمانی بهره‌مند نیستند.

5- “امروزه بسیاری از زنان بدكاره و خیابانی حتی دارای خانواده، همسر و شغل اجتماعی هستند ولی به دلایل مختلف به این پدیده غیر اخلاقی روی می‌آورند.” ( به نقل از یكی از مقامات آگاه به مسائل قضایی كشور)

6- ایران، هفتمین واردكننده مواد آرایشی و بهداشتی در جهان است و در منطقه خاورمیانه كه پر مصرف‌ترین نقطه دنیا به لحاظ مصرف لوازم آرایشی محسوب می‌شود، پس از عربستان سعودی مقام دوم را دارد.

7- در حالی كه در كشورهای توسعه یافته زنان بالای 40 سال مشتریان اصلی مواد آرایشی محسوب می‌شوند در ایران گروه سنی 24-22 سال بزرگترین گروه مصرف‌كننده مواد آرایشی به شمار می آیند. {این بدان معناست كه آرایش، در بین زنان ایرانی ریشه‌های روان‌شناختی دارند و نه دلایل زیبایی‌شناختی }

8- پرداخت هزاران دلار و گذراندن ماه عسل چند هفته‌ای در كنار مردان كانادایی، راهی برای مهاجرت دختران ایرانی به غرب {قاچاق قانونی دخترانی كه نمی‌خواهند در ایران و ایرانی باشند.}

9- به گفته رئیس سازمان ملی جوانان استان تهران آمار ازدواج در 6 ماهه نخست امسال 3/5 (پنج و سه دهم) درصد كاهش داشته است. در همین مدت آمار طلاق  از رشد 21 درصدی برخوردار بوده است.

10- در شش ماهه نخست امسال از هر 8 ازدواج ایرانی‌ها یكی به طلاق انجامیده است. این آمار در تهران 2 برابر میانگین كشور است یعنی از هر چهار ازدواج یك مورد به جدایی انجامیده است.

تمام سر خط‌های خبری و آمارهایی كه برای نشان دادن روندهای خطرناك و بحران آفرین در ذیل آمده است، از شماره 5 جریده وزین و پرمحتوای “مهرنو” انتخاب شده است كه نشریه‌ای كاملاً دولتی و وابسته به سازمان محترم بهزیستی است و احتمالاً بلندگوی سكولارها و اسرائیل نیست و از بودجه‌های جنگ نرم و ساكهای پول ارسالی از آمریكا استفاده نمی‌كند!

مطالعه سرخط های زیر شاید برخی را فارغ از عقاید سیاسی آنها به تامل وادارد……

منتشر شده در خواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *