رفتن به نوشته‌ها

كودك خردسال زير ضربات والدين

دختر 4 ساله به دفعات كتك‌خورده بود

تيم پزشكي هنگام بررسي وضعيت اين كودك، متوجه شدند روي دست و پا و صورتش آثار كبودي و سوختگي و روي دندان‌هاي او آثار شكستگي وجود دارد و اين كودك بارها شكنجه شده است.

با مشخص شدن اين موضوع، ماموران به تحقيق از والدين كودك آسيب‌ديده پرداختند كه آنها اظهارات متناقضي را بيان كرده و هرگونه شكنجه سكينه 4 ساله را انكار كردند.

در حالي كه اين زوج معتاد همچنان كودك‌آزاري را انكار مي‌كردند، ماموران به تحقيق از 3 فرزند ديگر آنها پرداختند كه معلوم شد، آنها هم از سوي والدين معتاد خود مورد كودك‌آزاري قرار گرفته‌اند.

4 كودك در دام والدين سنگدل

يكي از اين كودكان در اظهاراتش به پليس گفت: پدر و مادرم معتاد هستند. آنها هر وقت موفق به تهيه مواد مخدر نمي‌شدند، من و سه خواهر و برادر ديگرم را بشدت كتك مي‌زدند و با سيخ دست و پاهايمان را مي‌سوزاندند و تهديد مي‌كردند، اگر ماجرا را به همسايه‌ها يا اقوام اطلاع دهيم، دوباره ما را شكنجه خواهند كرد و بناچار از ترس جانمان و كتك نخوردن سكوت مي‌كرديم. والدينمان براي ترساندن ما، خواهر كوچكمان (سكينه)‌ را بارها شكنجه مي‌دادند.

وي ادامه داد: پدر و مادرمان ما را مجبور مي‌كردند هرازگاهي از قاچاقچيان موادمخدر براي آنها ترياك بخريم و اگر به خواسته آنها عمل نمي‌كرديم، خواهر كوچكمان سكينه را كتك مي‌زدند و بناچار براي نجات جان او از قاچاقچيان براي آنها موادمخدر مي‌خريديم.

شكنجه خواهر در مقابل ديدگان بچه‌ها

اين كودك در ادامه اظهاراتش به پليس گفت: والدين معتادمان به التماس‌هاي ما توجه نمي‌كردند و بارها ما را كتك مي‌زدند. خواهر كوچك‌ترم علاقه بسياري به مادرمان داشت؛ ولي او حاضر به پذيرش او نبود و وي را كتك مي‌زد و هرازگاهي هم موادمخدر به او مي‌داد تا خواهرم آرام بگيرد و صداي ناله و گريه‌هايش را همسايه‌ها نشنوند.

وي تاكيد كرد: ديگر نمي‌خواهيم نزد آنها بازگرديم، ديدن دوباره آنها يعني دوباره كتك خوردن و شكنجه شدن.

ماموران به تحقيق از خواهر و برادر ديگر وي پرداختند كه آنها هم گفته‌هاي برادر خود را تاييد كردند. بنابراين گزارش، با ثبت اظهارات اين كودكان، تحقيقات ويژه‌اي از زوج معتاد آغاز شده است تا ابعاد مختلف اين پرونده مشخص شود.

به گزارش «جام‌جم» چند روز پيش مردي در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان بيرجند گفت: زوج همسايه‌ام كودكان خود را شكنجه مي‌كنند، به طوري كه يكي از فرزندان آنها پس از شكنجه بيهوش شده است.

به دنبال اين تماس مردمي، ماموران پليس طي هماهنگي قضايي به محل حادثه در يكي از محله‌هاي بيرجند اعزام شدند آنها پس از ورود به خانه مشاهده كردند زن و مرد صاحبخانه در حال استعمال مواد مخدر هستند و صداي ناله‌هاي چند كودك از يكي از اتاق‌ها شنيده مي‌شود.

به اين ترتيب ماموران در بازرسي از اتاق‌هاي خانه متوجه شدند 4 دختر و پسر در يكي از اتاق‌ها محبوس شده و گريه مي‌كنند و يكي از آنها كه دختر 4 ساله‌اي است، بيهوش شده است.

ماموران پس از تماس با اورژانس، دختر 4 ساله به نام سكينه را به يكي از مراكز درماني منتقل كردند كه وي با تلاش پزشكان از مرگ حتمي نجات يافت. 3 خواهر و برادر وي نيز به اداره بهزيستي انتقال يافتند و والدين آنها به پليس آگاهي شهرستان بيرجند منتقل شدند.

منتشر شده در اخبار کودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *