رفتن به نوشته‌ها

افراد پس از ازدواج به طور متوسط بین ۷ /۲ تا ۴ کیلوگرم چاق می شوند

.

وی افزود: البته زوج‌ ها هم اگر بخواهند وزن خود را کاهش دهند، چندین راه وجود دارد. برای مثال بهترین روش برای زوج‌ ها این است که یکدیگر را تشویق کنند کمتر بخورند و نوع و میزان غذای یکدیگر را کنترل کنند.
یکی از دلایل چاقی افراد پس از ازدواج، استفاده از فست فودها و غذاهای بیرون است.

 دکتر ساندون در بیانیه ‌ای تصریح کرد: زوج‌ های جوان با در اختیار داشتن وسایل مناسب و جدید آشپزخانه می ‌توانند به شیوه ‌ای سالم‌ تر و با چربی کمتر، غذاها را تهیه کنند و در نتیجه به کاهش وزن خود در حد مطلوب کمک کنند.

 این متخصص آمریکایی تاکید کرد: زوج ‌هایی که تازه ازدواج کرده‌اند به جای این که دائما به رستوران بروند و غذاهای آماده و فست فود مصرف کنند، باید بیاموزند که با استفاده از وسایل جدید طبخ غذا در منزل خود، وعده‌های غذایی سالم و لذت بخش تهیه کنند.

 به یاد داشته باشید غذایی که در منزل تهیه می ‌شود همیشه سالم ‌تر و مقرون به صرفه ‌تر است.

چاقی پس از ازدواج واقعیت دارد
نتایج تحقیقات یک کارشناس نشان می دهد که فرضیه قدیمی که عنوان می دارد زوج ‌های جوان پس از ازدواج، دچار اضافه وزن یا چاقی می ‌شوند صحت دارد و واقعا اتفاق می‌ افتد.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز   ،  دکتر “لونا ساندون” محقق و متخصص مرکز پزشکی “سوات وسترن” دانشگاه تگزاس در دالاس امریکا با انتشار مقاله‌ ای در این زمینه خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان داده است پس از ازدواج، هر یک از زوجین به طور متوسط بین ۷ /۲ تا ۴ کیلوگرم بیشتر از افراد مجرد افزایش وزن پیدا می ‌کنند…

منتشر شده در سایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *