رفتن به نوشته‌ها

وام ازدواج افزایش می‌یابد، ضامن هم نمی‌خواهد

مهرداد بذرپاش در مراسم گشایش نخستین جشنواره زوج خوشبخت ایرانی، به برخی از این تسهیلات اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه مبلغ وام ازدواج از 4 میلیون به 5 میلیون تومان افزایش می‌یابد، از این پس برای اخذ این وام، نیازی به معرفی ضامن نیست و تنها با ارائه چک و سفته امکان اخذ وام وجود دارد.

رییس سازمان ملی جوانان در ادامه همچنین اظهار کرد: با بذل توجه دولت دهم به موضوع ازدواج، قرار است حقوق سربازان متاهل به دو برابر حقوق سربازان مجرد افزایش یابد و همچنین محل خدمت آنان نزدیک به محل زندگی‌شان باشد.

معاون رییس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ازدواج یکی از مهمترین و زیباترین موضوعاتی است که هر فرد در زندگی خود در خصوص آن تصمیم گیری می‌کند، گفت: ‌سازمان ملی جوانان با فکر خوب و کارشناسی شده اقدام به برپایی این جشنواره کرده است تا به موضوع جوانان توجه بیشتری شود.

بذرپاش در خاتمه با تاکید بر اعتماد 90 درصد جوانان به خانواده‌هایشان، یادآوری اهمیت موضوع ازدواج و تلنگر زدن به خانواده‌ها و مسوولان را از مهمترین اهداف جشنواره زوج خوشبخت ایرانی عنوان و تصریح کرد: در شرایط کنونی ضروریست که سازمان‌های دولتی و غیردولتی به موضوع ازدواج توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مهرداد بذرپاش گفت: علاوه بر اینکه مبلغ وام ازدواج از 4 میلیون به 5 میلیون تومان افزایش می‌یابد، از این پس برای اخذ این وام، نیازی به معرفی ضامن نیست و تنها با ارائه چک و سفته امکان اخذ وام وجود دارد.

 به گزارش شبکه ایران، ‌با مساعدت رییس‌جمهور، تسهیلات ویژه‌ای برای امر ازدواج جوانان در دولت دهم در نظر گرفته شده است که به زودی از زبان او به مردم ابلاغ خواهد شد.

منتشر شده در اخبارسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *