رفتن به نوشته‌ها

مرگ یك مادربخاطر400هزارتومان

این پزشك كه در طول حاملگی چند بار وی را ویزیت كرده است برای جراحی و نجات نوزاد و مادر 400 هزار تومان هزینه جراحی خواسته ولی به علت عدم واریز مبلغ مذكور از سوی بیمار بعد از كش و قوس و تشر به بیمار مریض را در بیمارستان به حال خود رها نموده و بیمارستان را ترك كرده است.

بعد از تغییر وضعیت بیمار خویشاوندان بیمار طی تماس تلفنی و قبول پرداخت مبلغ فوق از وی می‌خواهند كه به بیمارستان آمده و وی را از مرگ نجات دهد اما با نهایت تاسف به علت تاخیر پزشك و فشار روحی و روانی به بیمار، مادر نوزاد در اتاق عمل جان خود را از دست داده و نوزادی به دلیل بی‌مسئولیتی پزشك و نابسامانی وضعیت درمان بدون اینكه چهره مادر را ببیند، یتیم متولد شده است.

بی‌مسئولیتی پزشك جراح در تنها بیمارستان شهرستان اهر مادر را در نخستین زایمان راهی قبرستان كرد.

به نوشته خبر آنلاین دكتر «م» به علت واریز نكردن مبلغ 400 هزار تومان از سوی بیمار وضع حمل به نام «پروین» به حساب شخصی وی به عنوان «حق چاقو» عمل جراحی وی را به تاخیر انداخت و بعد از یك روز معطلی در بیمارستان، دیروز بیمار را به اتاق عمل برده و نوزاد را نجات داد ولی مادر راهی قبرستان شد.

بنا به گفته خویشاوندان متوفی این پزشك در روز اول بستری بیمار اذعان كرده كه زایمان به صورت طبیعی صورت می‌گیرد ولی بعد از معطلی یك شب بیان داشته كه باید از طریق جراحی وضع حمل شود.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *