رفتن به نوشته‌ها

عامل تجاوز به کودک 22 ماهه اعدام شد

با اين ادعا تيم تحقيق «امير» را دستگير و تحت بازجويي قرار دادند که او لب به اعتراف گشود و با افشاي جنايت سياه خود اظهار داشت: روز حادثه بر اثر مصرف مواد روانگردان حالت عادي نداشتم و با مشاهده دختر 22 ماهه نقشه شيطاني آزار و اذيت او فکرم را مشغول کرد.

با اعترافهاي متهم پرونده او با صدور کيفرخواست به شعبه اول دادگاه کيفري استان فرستاده شد که قضات دادگاه پس از محاکمه او را به اعدام محکوم کردند. با تأييد حکم اعدام از سوي قضات شعبه 11 ديوان عالي کشور «امير» سحرگاه پنج شنبه در محوطه زندان بجنورد به دار مجازات آويخته شد.

پسر 25 ساله که در اقدامي جنون آميز بر اثر مصرف قرصهاي روانگردان کودک 22 ماهه اي را مورد تعرض قرار داده و او را به قتل رسانده بود اعدام شد.

 به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مأموران پليس شهرستان بجنورد در جريان مرگ مشکوک کودک 22 ماهه اي در يکي از بيمارستانهاي اين شهر قرار گرفتند. کارآگاهان پس از حضور در محل متوجه شدند دختر 22 ماهه به علت تعرض و شدت جراحات جان سپرده است. در ادامه مأموران به تحقيق از مادر اين کودک پرداخته که او اظهار داشت: چند روز پيش همسرم به اتهام سرقت و اعتياد به مواد مخدر دستگير و روانه زندان شد.

 روز حادثه براي انجام کاري مجبور بودم خانه را ترک کنم، به همين خاطر دخترم را نزد «امير» پسر صاحبخانه قرار دادم. وقتي به خانه برگشتم با پيکر نيمه جان دخترم روبه رو شده و سريع او را به بيمارستان رساندم که بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار کودکان و جواناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *