رفتن به نوشته‌ها

زوج جواني طي يك سال، 3 بار از هم طلاق گرفتند

 ‌رئيس شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده افزود: اين‌بار زوج جوان بر تصميم خود پافشاري كردند و بعد از ‌طلاق توافقي حاضر به زندگي مجدد نشدند ولي با پادرمياني خانواده دو طرف و بزرگان فاميل، در نهايت با ‌هم آشتي كرده و باز هم با هم ازدواج كـردنـد.

 ‌عـمـوزادي گـفت: اين زوج كه گويا نمي‌توانستند همديگر را براي مدت زيادي تحمل كنند، باز هم با ايجاد ‌مشكل كوچكي شروع به ناسازگاري نمودند و با توجه به اينكه ديگر كسي براي ايجاد صلح و سازش بين آنها ‌پيشقدم نمي‌شد، در نهايت آنها براي سومين بار تصميم به جدايي گرفته و به مجتمع قضايي خانواده ‌مراجعه كردند. ‌وي افزود: با هر دو طرف اين پرونده مدت زيادي صحبت كردم و متوجه شدم كه آنها به يكديگر علاقه‌مند ‌هستند و فقط به خاطر لجبازي با يكديگر تصميم به جدايي گرفته‌اند.

 ‌عموزادي گفت: تمام تلاش خود را براي منصرف كردن آنها به كار گرفتم ولي آنها بر تصميم خود پافشاري ‌كردند تا اينكه مجبور شدم حكم طلاق آنها را براي سومين بار صادر كنم.

 ‌وي افزود: اين زوج بعد از صدور حكم طلاق براي اينكه حكم طلاق را به ثبت برسانند به دفتر ثبت طلاق ‌مراجعه كردند، اما قبل از اينكه سر دفتردار رسمي ثبت طلاق، طلاق آنها را ثبت كند بار ديگر از تصميم خود ‌منصرف و با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست فسخ حكم طلاق خود را ارائه دادند كه من نيز حكم طلاق ‌آنها را لغو كردم. ‌

 ‌زوج جواني در مدت يك سالي كه به عقد يكديگر در آمده بودند، به دليل ‌اختلافات موجود، 3 بار از يكديگر جدا شده و هر 3 بار از تصميم خود منصرف شدند.

‌به گزارش فارس، قاضي عـمـوزادي رئـيـس شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده در تشريح پرونده اين زوج گفت: اين زوج جوان ‌سال گذشته به عقد يكديگر درآمده، بودند اما به دليل مشكلاتي كه بين آنها بود، تصميم به طلاق گرفتند. ‌وي افزود: اين زوج 38 و23 ساله در اولين تصميم خود براي طلاق به دادگاه رفته و بعد از توافق بين دو طرف ‌و بخشيدن مهريه 120 سكه‌اي از سوي زن جوان، حكم طلاق صادر و آنها از يكديگر جدا شدند.

 ‌اما اين جدايي زياد طول نكشيد چرا كه مرد بعد از مدتي از تصميم خود منصرف ‌شد و با جلب رضايت همسرش دوباره به عقد يكديگر درآمده و با هم ازدواج كردند. ‌عموزادي گفت: اين پايان ماجرا نبود چرا كه زندگي اين زوج با بروز مشكلات جديد، باز هم به تنش كشيده شد و ‌اين زوج بار ديگر تصميم به جدايي گرفتند و در نهايت باز هم، طلاق آنها را از هم جدا كرد.

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *