رفتن به نوشته‌ها

رشد 134 درصدی طلاق در 10 سال گذشته

اميدي تصريح كرد: دولت اعتبارات ويژه‌اي را براي ساماندهي ازدواج جوانان و تحكيم خانواده تخصيص داده است كه متاسفانه برنامه‌هاي طراحي شده براي اين حوزه پيش پا افتاده و هدفمند نبوده است. بسياري از دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط براي ساماندهي ازدواج جوانان احساس مسئوليت مي‌كنند ولي به علت عدم آگاهي درست محصول مطلوبي حاصل نمي‌شود.
وي يادآورشد: هم‌اكنون دشمن درصدد است تا با تحريم‌هايي كه براي هموطنان ايجاد مي‌كند، سرمايه‌گذاري كرده تا بتواند از طريق تهاجم فرهنگي و جنگ نرم روح و غيرت جوانان ايران را تسخير كند.
مديركل فرهنگي سازمان ملي جوانان با اشاره به اينكه ايجاد شبه در دين يكي ديگر از سلاح‌هاي نرم دشمن در برابر جوانان است، تصريح كرد: با ايجاد شبه در دين خودباوري، هويت، غيرت و دانش‌باوري جوانان سلب شده و ازبين خواهد رفت .
امیدی جوانان را سرمایه های اجتماعی خواند و گفت: اگر برای آینده جوانان برنامه اصولی با آمیزه های دینی اجرا نشود شاهد بحران فرهنگی جوانان هستيم.
مسئول فرهنگی جوانان کشور بعضی از مراکز مشاوره ای را به واسطه بی محتوایی و نگاه مادی و سودآوری در امر خانواده چالش‌زا عنوان کرد و گفت:

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان کشور گفت: در سازمان ملي جوانان تمركز اجرايي و كارشناسي در حوزه ازدواج و طلاق جوانان صورت گرفته است كه با شيوه نوين مي‌توان مورد بررسي قرار داد.
به گزارش خبرمنگار ايلنا مجيد اميدي در نشست خبري با حضور اساتيد و فعالان عرصه ازدواج در استانداری مازندران با بيان اين مطلب ادامه داد: در 10 سال گذشته 134 درصد ميزان طلاق رشد داشته است در حاليكه رشد ازدواج در اين مدت 56 درصد بوده است.
وي يادآور شد: در حوزه ازدواج جوانان بايد اخلاق‌محوري و بعد حقوقي ازدواج ترويج داده شود تا تحكيم خانواده در جوانان صورت گيرد. با از بین رفتن قبح طلاق، هویت و اصالت خانواده در جامعه نابود مي‌شود.
مدیر فرهنگی جوانان کشور تحکیم خانواده را از دغدغه های مهم دستگاه‌های مربوطه برشمرد و اذعان داشت: در حوزه خانواده دولت باید بیشتر حضور یابد و با برنامه ای هدفمند با مشکلات و موانع ازدواج روبرو شد.

مراکز مشاوره ای در حوزه جوانان باید جدی تر وارد عمل شوند چون دشمن هویت جوانان را مورد هدف قرار گرفته است.

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *