رفتن به نوشته‌ها

دختر دانشجو طعمه‌ اخاذي‌هاي همسر موقتش شد

به دنبال بازداشت اين 3 نفر و ارجاع پرونده آنها به دادسراي امور جنايي پايتخت، قاضي توكلي بازپرس شعبه پنجم بازپرسي، رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار داد و صبح ديروز متهمان را احضار كرد.

 دختر 22 ساله به نام منيژه كه خود را دانشجوي ترم پنجم رشته حقوق معرفي مي‌كرد با اعتراف به جرم، اظهار كرد: حدود 8 ماه قبل با “فريبرز” در حوالي دانـشـگـاه آشـنـا شدم و با هم قرار ازدواج گذاشتيم اما وقتي او به خواستگاريم آمد با انجام تحقيقات، فهميديم كه داراي همسر بوده و همسرش نيز باردار است، به همين دليل خانواده‌ام مخالفت كردند اما پس از مدتي با پرداخت مبلغ 400 هزار تومان به يكي از دفترخانه‌هاي ازدواج و طلاق، با يكديگربه صورت موقت عقد كرديم.

وي كه از كار خود ابراز پشيماني مي‌كرد، گفت: من به عنوان طعمه سر راه آن خودرو قرار گرفتم و “فريبرز” به همراه دوستش اقدام به اخاذي كردند. در پي اعترافات متهمان، براي آنها قرار قانوني صادر شد و پرونده جهت تكميل تحقيقات در اختيار ماموران آگاهي تهران قرار گرفت.

دختري كه پس از دوستي و ازدواج موقت با يك جوان، طعمه اخاذي‌هاي وي شده بود پس از بازداشت، در مقابل بازپرس جـنايي به تشريح اقدامات خود پرداخت.به گزارش ايسنا، چند روز قبل مردي هراسان با مراجعه به يكي از كلانتري‌هاي تهران، مدعي شد كه دو سرنشين يك دستگاه موتور سيكلت پس از توقف مقابل خودروي او اقدام به اخاذي كرده‌اند.

 اين شاكي گفت: در حال عبور از خيابان بودم كه دختري جوان به عنوان مسافر، سوار خودرو من شد. پس از طي مـسـيــري، نــاگـهـان ديـدم دو سـرنشيـن يـك موتورسيكلت كه اقدام به تعقيب خودرو كرده بـودنـد مـقابل ماشين ايستادند و شروع به فـحــاشــي نمودنـد.

 سـپـس مـرا از خـودرو‌ام پياده كردند و با اين ادعا كه دختر جوان همسر يكي از آنهاست و من قصد داشته‌ام او را مورد آزار قرار دهم، تمام پول‌هايم را گرفتند. با اعلام شكايت از سوي اين فرد، ماموران بلافاصله شروع به گشت‌زني در محل كرده و نهايتا دو پسر و يك دختر را كه مشغول شمردن پول در يكـي از كوچه‌ها بودند، بازداشت كردند.

 

منتشر شده در حقوق زنانمسائل حقوقی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *