رفتن به نوشته‌ها

پديده هاي جديد موجبات طلاق زندگي قديمي شد

در اين لحظه زن جواني كه به همراه اين زوج به دادگاه آمده بود و ادعا مي‌كرد دختر آنها است، وارد ماجرا شد و دليل اصلي اين تصميم والدين خود را براي قاضي تشريح كرد.
اين دختر به قاضي گفت: والدين من براي خروج از كشور و اخذ گرين كارت از كشور آمريكا بايد در ايران به صورت صوري از هم جدا شوند و در كشور آمريكا مي‌توانند بار ديگر با هم ازدواج كنند.
مرد مسن كه ديگر راهي براي كتمان حقيقت نداشت به قاضي عموزادي گفت: من همسرم را بي‌نهايت دوست دارم و تنها براي خروج از ايران و براي اينكه براي زندگي در كنار فرزندانم به آمريكا بروم اين تصميم را گرفتم.
همسر اين مرد نيز با تأييد اظهارات همسرش و بيان اينكه به همسرش خيلي علاقه دارد، مهريه خود را كه 2 هزار و 500 تومان بود، در قبال صدور رأي طلاق بخشيد.
قاضي عموزادي نيز پس از شنيدن اظهارات دو طرف، حكم طلاق اين زوج را صادر كرد.

يك زوج مسن بعد از 53 سال زندگي مشترك به خاطر دريافت گرين كارت و خروج از كشور با حضور در دادگاه خانواده از هم جدا شدند.
به گزارش فارس، زوج مسن با حضور در شعبه 268 مجتمع قضائي خانواده و با اعلام توافق در طلاق درخواست طلاق خود را ارائه كردند.

مرد مسن كه 76 ساله بود، در پاسخ به پرسش قاضي كه دليل ارائه درخواست طلاق بعد از 53 سال زندگي چيست، گفت: ما با هم تفاهم نداريم و ديگر نمي‌توانيم با هم زندگي كنيم.

قاضي عموزادي اين‌بار سؤال خود را از همسر 70 ساله اين مرد پرسيد، زن مسن نيز در پاسخ به قاضي گفت: در حال حاضر زندگي مشترك ما معنايي ندارد و بعد از ازدواج دختران و پسرم ديگر توجيهي براي زندگي مشترك نداريم.

اظهارات اين زوج مسن براي قاضي عموزادي قابل قبول نبود و وي سعي مي‌كرد كه اين زوج را از اين تصميم منصرف كند و به زندگي مشترك بازگرداند.

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *