رفتن به نوشته‌ها

طلاق توافقي، پايان 9 سال درگيري و اختلاف زوج جوان

اما اين پايان ماجرا نبوده و بار ديگر تعدادي از بستگان زن،‌ با ربودن شوهر او، وي را به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار دادند و او را تهديد كردند كه ديگر همسرش را اذيت نكند .
 
با پيدا شدن مرد و شكايت از اقوام همسرش، اين‌بار نوبت بستگان زن بود كه به دليل ربودن مرد، به زندان بروند اما اين‌بار هم با وساطت بزرگان فاميل، مرد از شكايت خود منصرف و به زندگي با همسرش برمي‌گردد .
 
بعد از گذشته سال‌ها از زندگي اين زوج، اختلاف آنها فروكش نكرد و بارها كار آنها به درگيري كشيده شد كه در نهايت زن تصميم گرفت مهريه 513 سكه‌اي خود را به اجرا بگذارد .
 
زن جوان در مرحله اول 200 سكه از مهريه خود را به اجرا گذاشت ولي بعد از دريافت 86 سكه از شوهرش باقيمانده 200 سكه را بخشيد و از دريافت آن منصرف شد .
 
اين زن با ادامه درگيري‌ اختلاف با شوهرش اين بار 313 سكه باقيمانده ار مهريه‌اش را مطالبه كرد و ديگر به فكر بخشيدن مهريه خود نبود و تصميم گرفت تا آخرين سكه را مطالبه كند .
 
در نهايت مطالبه مهريه نيز، روي آرامش را به زندگي اين زوج نشان نداد و تمام تلاش بزرگان فاميل براي راضي كردن اين زوج لجباز براي ادامه زندگي مشترك و همجنين سرپرستي مشترك فرزند 7 ساله‌شان نتيجه نداد و روز گذشته به همراه دائي خود به عنوان داور به شعبه 268 مجتمع قضائي خانواده آمدند و قاضي عموزادي در نهايت پس از شنيدن اظهارات دو طرف حكم طلاق را صادر كرد .

 

زوج جواني كه از 9 سال قبل با هم اختلاف داشتند بالاخره با حضور در دادگاه خانواده به صورت توافقي از هم جدا شدند .

 اين زوج كه پسر خاله و دختر خاله بودند، تاكنون با وساطت مكرر اقوام به زندگي خود ادامه دادند ولي امروز با مراجعه به مجتمع قضائي خانواده از هم جدا شدند .
 
با توجه به اظهارات موجود در پرونده اين زوج كه در شعبه 268 مجتمع قضائي خانواده مورد پيگيري قرار گرفت، اين زوج از 9 سال قبل با هم اختلاف شديد داشتند و بارها به دليل شكايت از هم به كلانتري رفته‌اند .
 
طبق موارد موجود در پرونده، در يك مورد شوهر به خاطر ضرب‌وشتم همسرش به زندان افتاده كه با وساطت بزرگان فاميل، همسرش رضايت داده تا به زندگي مشترك بازگردد .

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *