رفتن به نوشته‌ها

پسر متجاوز از دختر شکایت کرد!

وي ادامه داد؛ زماني که سر قرار حاضر شديم داريوش به من پيشنهاد داد به کوهسار برويم. من هم به اين اميد که آنجا محلي عمومي است همراهش رفتم. اما زماني که به آنجا رسيدم داريوش به من حمله کرد و مرا مورد تعرض قرار داد. هر چه از او خواهش کردم اين کار را نکند توجهي نکرد. بعد از اين حادثه بود که تصميم گرفتم از او شکايت کنم.

به دستور قاضي ساعي رئيس شعبه 77 دادگاه کيفري استان تهران داريوش دستگير و براي بازجويي بيشتر به دادگاه منتقل شد. زماني که اين جوان در برابر قضات قرار گرفت ادعا کرد او مورد ظلم قرار گرفته و از ليدا شکايت دارد.

وي گفت؛ اين ليدا بود که من را اغفال کرد و به کوهسار برد. در آنجا به من مشروب خوراند و من از خود بيخود شدم. اين دختر قصد اخاذي از من را دارد. او مي دانست کوهسار منطقه خلوتي است. من به او گفتم چون شب است مي ترسم به آنجا بروم اما به اصرار او با هم رفتيم.

اين جوان ادامه داد؛ ليدا اين کار را کرد تا از من شکايت کند و پولي از اين راه به دست آورد.

وي در مورد نحوه آشنايي اش با ليدا گفت؛ ما هم محلي بوديم و از همين طريق با هم آشنا شديم. زماني که چند باري با ليدا بيرون رفتم و دوستانم مرا با او ديدند گفتند ليدا پسران ديگري را هم اغفال کرده و بهتر است از او دوري کنم، اما چون خودم به اين نتيجه نرسيده بودم که ليدا دختر بدي است اين کار را نکردم.

وي گفت؛ من از ليدا به جرم اينکه اغفالم کرده است، شکايت دارم.

قضات شعبه 77 دادگاه کيفري استان تهران در آينده به پرونده اين دختر و پسر جوان رسيدگي مي کنند

پسر جواني که به اتهام تعرض به يک دختر بازداشت شده است در دادگاه کيفري استان تهران مدعي شد توسط دختر اغفال شده و از او شکايت دارد.

يک هفته پيش دختري به نام ليدا به ماموران کلانتري جنت آباد مراجعه کرد و مدعي شد از سوي پسري مورد تعرض قرار گرفته است.

وي گفت؛ مدتي از آشنايي من و داريوش مي گذشت و من مي خواستم او را بيشتر بشناسم و رابطه ام را با وي بيشتر کنم. روز حادثه بعد از افطار بود که داريوش با من تماس گرفت و قراري گذاشت تا همديگر را ببينيم. من هم قبول کردم. تصورم اين بود که به يک مکان عمومي مي رويم و چند دقيقه يي با هم صحبت مي کنيم و بعد من به خانه بر مي گردم….>>>

منتشر شده در اخبار زناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *