رفتن به نوشته‌ها

طلاق توافقي 10 روز پس از تولد فرزند


زن كه 25 ساله و خانه دار است با بيان اينكه همسرممشكل رواني دارد، مدعي شد كه يك پزشك همسرم را مبتلا به اسكيزوفرني تشخيص داده است.

اين زن با بيان اينكه شوهرم 30 ساله و مهندس است، افزود: او دچار دوگانگيرفتاري است و اين را از رفتارهاي دوگانه در برخورد با من كه گاه مرا تا حد جنوندوست مي‌داشت و گاه با سركوفت‌هايش تحقير مي‌كرد، متوجه شدم.

وي افزود: مهريه‌ام را قبل از اين موضوع به اجرا گذاشتم و بخشي را تاكنون دريافت كرده‌ام وليموضوع طلاق از زماني شدت گرفت كه روزي كه براي وضع حمل به بيمارستان رفتم، شوهرموكيلي گرفت و از او خواست درخواست طلاق من را به دادگاه ارائه دهد.

زن با بياناينكه در حال حاضر من هم خواستار جدا شدن از او هستم به قاضي گفت: شوهرم در آخرينتماس با من فقط به اين جمله بسنده كرد كه از اينكه فرزند مرا به دنيا آوردي از توتشكر ميكنم و اگر بچه را نمي‌خواهي او را به من بسپار.

وي افزود: من هم بچه رامي‌خواهم و هم شوهرم بايد خرج زندگي او را به من بپردازد.

در پايان اين جلسه وبا توجه به اينكه شوهر زن در اين جلسه شركت نكرده بود، قاضي عموزادي براي رسيدگيمجدد به اين پرونده وقت مجددي را تعيين كرد.

زوج جواني تنها 10 روز بعد از تولد فرزندشان براي طلاق به دادگاه خانواده مراجعهكردند .

 زوج جواني تنها 10 روز بعد از اينكه فرزندشان به دنيا آمده بود، براي طلاقتوافقي به شعبه 268 مجتمع قضائي خانواده مراجعه كردند.

زن جوان كه ابتدا بادرخواست طلاق از سوي شوهرش به دادگاه آمده بود، درباره علت طلاق به قاضي عموزاديگفت: بعد از جدايي از همسر اولم، با اين مرد آشنا شدم و با وجود آنكه خانواده‌اش باازدواج ما مخالفت مي‌كردند، اما او مرتب به من ابراز علاقه مي‌كرد تا اينكه با همازدواج كرديم.

زن با بيان اينكه شوهرم از ازدواج اول من باخبر بود، افزود: باوجود اين، او هميشه به خاطر ازدواج اول من و مشكلاتي كه ناشي از آن بود به منسركوفت مي‌زد و مرا تحقير مي‌كرد كه من تا مدتي صبر كردم اما ديگر نتوانستمسركوفت‌هاي او را تحمل كنم.

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *