رفتن به نوشته‌ها

مراسم عروسي مجلل از مهمترين دلايل افزايش سن ازدواج

وي به توصيه‌هاي اسلام درباره ازدواج اشاره كرد و گفت:‌ ازدواج سفارشمؤكد اسلام و بزرگان دين است و نبايد اين توصيه مهم به خاطر برخي مسائل مالي وتشريفاتي مراسم عروسي به تأخير بيافتد.

عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس افزود: گاهي افراد به خاطر وجود برخي خبرهاي ناراحت‌‌كننده كه از افراد سودجو در جامعهمي‌شنوند از ازدواج مي‌ترسند و احساس مي‌‌كنند كه همه افراد اين گونه هستند، كهالبته اين گونه نگرش‌ها بايد به وسيله مطالعات فرهنگي بررسي شود.

وي به وظايفدولت و مجلس درباره راهكارهاي كاهش سن ازدواج اشاره كرد و گفت: دولت مي‌تواند طرحيرا در خصوص بررسي مشكلات ازدواج و كاهش سن ازدواج به صورت لايحه به مجلس تقديم كندو مجلس نيز با تحقيقات درباره آن،‌ طرح مذكور را تصويب كند.

عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس گفت:‌ بررسي دلايل افزايش سن ازدواج در جامعه نيازمندتحقيقات وسيع و كامل در خصوص مسائل اقتصادي و فرهنگي جامعه دارد

،عبدالرضا مرادي عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس مشكل اصلي كه همه زوج‌ها در ابتداي زندگي مشترك با آن رو به رو هستند  را تأمينامكانات اوليه زندگي، ‌خريد جهيزيه و اجاره مكاني براي زندگي دانست و اظهارداشت: وقتي فردي كه در سن ازدواج است،‌ توانايي مالي براي اجاره مسكن همچنين تأمينمايحتاج روزانه يك زندگي مشترك را در خود نمي‌بيند،‌ به ازدواج هم تمايلي نشاننمي‌دهد. ……..

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *