رفتن به نوشته‌ها

افزايش 39 درصدي طلاق در اهواز

 وي با اشاره به اينكه ازدواج در شهرستان اهواز افزايش 88/3 درصدي داشته است، افزود: اين ميزان در سه ماهه نخست سال گذشته 5107 مورد بود كه در مدت مشابه سال جاري به 5305 مورد رسيده است .
 
اخيري افزود: همچنين آمار متولدان در اهواز از 7 هزار و 387 مورد در سال گذشته به 7 هزار و 743 مورد در سال‌جاري رسيده كه حاكي از افزايش 82/4 درصدي است .
 
مديركل ثبت احوال در خصوص ميزان فوت‌شدگان نيز گفت: در بهار سال‌جاري يك‌هزار و 627 مورد فوت ثبت شده است كه اين ميزان در مدت مشابه سال گذشته يك‌هزار و 672 مورد بوده و افزايش 37/1 درصدي را نشان مي‌دهد .
 
اخيري به اجراي طرح شهيد ارجمندي در استان اشاره كرد و افزود: با اجراي اين طرح، برخي از فوت‌شدگان سال‌هاي گذشته كه نام آن‌ها به ثبت نرسيده است، شناسايي و جزو آمار فوت‌شدگان ماه‌هاي جاري محسوب مي‌شوند، به همين دليل آمار ثبت شده ثبت احوال با آمار اداره بهداشت استان اختلاف دارد .

مديركل ثبت احوال استان خوزستان از افزايش 39 درصدي طلاق در شهرستان اهواز خبر داد .

حسين اخيري مديركل ثبت احوال استان خوزستان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال گذشته ميزان طلاق در شهرستان اهواز 504 مورد بود كه با افزايش 29/39 درصدي به 702 مورد در سه ماهه نخست سال‌جاري افزايش يافته است .
 
اخيري ادامه داد: افزايش 29/39 درصدي طلاق در اهواز در حالي است كه ميزان افزايش آمار اين واقعه در كل استان 06/22 درصدي است .

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *