رفتن به نوشته‌ها

ترس از ازدواج، دختر 19 ساله را به دادگاه جنايي كشاند

 رضوانفر داديار شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: شبيه چنين پرونده‌هايي را زياد ديده بودم و مانند همه آن‌ها ابتدا متصور شدم اين دختر نوجوان به داماد مورد نظر علاقه‌اي ندارد .

وي ادامه داد: از او در خصوص فردي كه خانواده‌اش براي او انتخاب كرده‌اند پرسيدم اما متوجه شدم خانواده وي هنوز براي اين دختر 19 ساله فردي را انتخاب نكرده‌اند .

وي افزود: با مشخص شدن اين موضوع پرونده شكل ديگري به خود گرفت و فرضيه وجود يك پسر كه مورد علاقه دختر نوجوان است و باعث شده وي از اقدام به ازدواج خوددداري كند، منتفي شد .

داديار شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران گفت: با اين دختر 19 ساله مفصل گفت‌و‌گو كردم تا بالاخره مشخص شد مخالفت وي با ازدواج ناشي از يك ترس است و ربطي به فرد ديگري ندارد .

وي ادامه داد: در حال حاضر اين فرد را به چندين روان‌شناس مجرب معرفي كرده‌ايم تا پس از طي جلسات متعدد اين ترس در وجود اين دختر نوجوان ريشه كن شود

دختر 19 ساله اي كه از ازدواج مي‌ترسيد به دادسراي امور جنايي تهران آمد و با داديار جنايي مشكل خود را در ميان گذاشت .

به گزارش ايونا، دختر نوجواني هراسان خود را به داديار شعبه چهارم دادسراي امور جنايي رساند و زماني كه با داديار دادسراي امور جنايي تنها شد سفره دل خود را باز كرد و از راز خنده‌داري براي داديار جنايي پرده برداشت كه ابتدا موجب خنده داديار شد اما پس از آن وي را به فكر فرو برد .

وي زماني كه به داديار دادسراي امور جنايي اعتماد كرد، مدعي شد خانواده‌اش به وي گفته‌اند بايد ازدواج كند اما او از اين كه قرار باشد از خانه پدري‌اش برود، مي‌ترسد و به همين دليل از ازدواج هم هراس دارد ………..

منتشر شده در آمار و گزارشاخبار زنانسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *