رفتن به نوشته‌ها

مادري سر نوزادش را بريد و مغز او را خورد

در گزارش كارشناسان پزشكي قانوني ايالتي تگزاس آمده است: اين نوزاد پسر كه سه هفته از عمرش مي‌گذشته توسط چاقو و دو اره، مثله شده و پس از آن مادرش قسمت‌هاي از بدن وي را نظير مغز سرخ كرده و خورده است.

به گزارش ايسنا، رسانه‌هاي دولتي آمريكا اقدام اين مادر را يك عمل شيطاني خوانده و از مقامات قضايي آمريكا خواستند تا اين مادر شيطان صفت را به سزاي عمل خود برسانند.

گفته مي‌شود، اين زن 33 ساله هم اكنون در مركز روانپزشكي منطقه «سن آن تونيو» در ايالت تگزاس بستري است، چرا كه احتمال مي‌رود ، اين زن دچار بيماري‌هاي شديد روحي و رواني بوده و نشانه‌هايي از شيزوفرني در وي ديده شده است.

سحام نیوز: مقامات پليس ايالت تگزاس در آمريكا خبر دادند: يك زن جوان پس از بريدن سر نوزاد سه‌ هفته‌اي خود، مغز وي را سرخ كرد و خورد.

رييس پليس ايالت تگزاس در مصاحبه‌اي با خبرگزاري آسوشيتدپرس، يادآور شد: اين زن كه «اوتي سانچز» نام دارد و 33 ساله است در «سن آن تونيو» زندگي مي‌كند و به اتهام كشتن، مثله كردن و خوردن قسمت‌هايي از بدن نوزاد سه هفته‌اي خود توسط پليس ايالتي دستگير شد.

«گلوريا سانچز» ـ عمه اين زن ـ در گفت‌وگو با رسانه‌هاي محلي ايالت «تگزاس»، عنوان كرد: هنگام وقوع اين حادثه كودكان پنج و هفت ساله اين زن در خانه بودند و حادثه را به پليس خبر دادند.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار زناناخبار کودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *