رفتن به نوشته‌ها

مادر هشت قلوها و قرارداد250 هزار دلاري

يك زن كاليفرنيايي كه اوايل امسال هشت قلو زايده است براي حضورفرزندانش در يك شوي تلويزيوني قراردادي 250 هزار دلاري امضا كرد.

اين برنامه تلويزيوني وقايع زندگي اين زن و چاردهفرزندش را به تصوير مي‌كشد و البته قرار نيست گروه فيلمسازي طي 24 ساعت با آن‌هاهمراه بشوند اما وقايع اصلي زندگي آنها از جمله تولدها و اتفاقات مهم ديگر برايبينندگخان تلويزيون به نمايش در مي آيد.

دادگاه اعلام كرده است كه كودكان سولمن كهبزرگترين آنها هشت سال دارد، براي 36 روز فيلمبرداري در سال اول، 125 هزار دلاري ميگيرند، براي 21 روز فيلمبرداري طي سال دوم 75 هزار دلار دريافت مي‌كنند و 50 هزاردلار هم براي 14 روز فيلمبرداري در سال سوم به آنها پرداخت مي شود.

در اين قرار داد هم چنين مشخص شده است كه 15 درصداز مبلغ دريافتي در جاي امني نگهداري مي شود تا كودكان تنها پس از 18 سالگي بتوانندبه آن دسترسي داشته باشند.

به گزارش ايونا، نادياسولمن كه از سوي رسانه ها با عنوان «مادر- هشت قلو» معروف است با شركت اروپايي وتلويزيوني “آي وركس” قرار داد همكاري امضا كرده است.

به موجب اين قرار داد 14 كودك اين زن بايد درمقطعي سه ساله با اين پروژه تلويزيوني همكاري داشته باشند.

فيلمبرداري اين پروژه تلويزيوني از اول سپتامبر( هم شهريور ماه) آغاز مي شود؛ اما ابتدا بايد قرار داد بسته شده توسط قاضي دادگاهلس آنجلس به تاييد برسد.

منتشر شده در آمار و گزارشاخبار زناناخبار کودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *