رفتن به نوشته‌ها

پنج میلیون تومان به زوج های جوان

مدیرعامل صندوق مهر رضا در ادامه از آغاز ثبت نام اینترنتی پرداخت وام اشتغال خبر داد و گفت:ثبت نام این وام پنج تا هفت میلیون تومانی برای افراد واجد شرایط از بیست و پنجم تیر آغاز شده است.

وی یادآور شد: با اختصاص 500 میلیارد تومان از منابع این صندوق و 400 میلیارد تومان از منابع بانک ها ، 150 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

به گزارش ایونا ، یسائی افزود: در سه سال گذشته نیز 130 هزار فرصت شغلی با بیش از 85 درصد پایداری از این طریق ایجاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صندوق های قرض الحسنه با نیازمندان واقعی جامعه ارتباط نزدیکتری دارند گفت: در آینده در نظر داریم از طریق اختصاص اعتبار مالی ، از صندوق های قرض الحسنه رسمی ثبت شده و دارای هیات امناء حمایت کنیم .

یسائی افزود: “همایش علمی و اجرایی قرض الحسنه نهاد اقتصاد اسلامی” نیز برای استفاده از نظر نخبگان، استادان حوزه و دانشگاه در زمینه احیای هر چه بیشتر سنت قرض الحسنه و روش بهتر دادن وام قرض الحسنه برگزار شده است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا با اشاره به این که این صندوق با نهادهای عمومی و مردمی مانند سازمان بهزیستی ، کمیته امداد ، سازمان زندانها و حتی دانشگاهها و موسسات خیریه ارتباط مالی دارد گفت: بخشی از منابع قرض الحسنه مورد نیاز این نهادها و سازمانها را صندوق مهر رضا تامین می کند.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا از احتمال افزایش وام ازدواج این صندوق تا سقف پنج میلیون تومان برای زوج های جوان خبر داد.

به گزارش ایونا؛ خلیل یسائی در حاشیه دومین همایش علمی و اجرائی قرض الحسنه نهاد اقتصاد اسلامی افزود:در نظر داریم بعد از ایجاد شعبه های صندوق مهر رضا از طریق منابع داخلی علاوه بر چهار میلیون تومان قبلی ، این وام را یک میلیون تومان افزایش دهیم.

وی گفت:با مهیا شدن شرایط پرداخت این مبلغ ابتدا از طریق شعب صندوق و در غیر این صورت از طریق بانک های عامل پرداخت می شود.

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *