رفتن به نوشته‌ها

آدمكش اجاره‌اي براي قتل شوهر

به اين ترتيب كارآگاهان موضوع را به رضايي، بازپرس كشيك ويژه قتل كرج اطلاع دادند و با هماهنگي قضايي جسد به پزشكي قانوني و همسر وي معصومه براي تحقيقات به مركز پليس انتقال يافت.

اين زن در اظهاراتش به پليس گفت: شب حادثه شوهرم به حمام رفت. بعد از چند ساعت وقتي ديدم خبري از او نيست، در حمام را باز كردم و با جسد وي كه در كف حمام افتاده بود، روبه‌رو شدم. بلافاصله با اورژانس و پليس تماس گرفتم. به دنبال اظهارات اين زن، تحقيقات ادامه داشت تا اين‌كه كارشناسان پزشكي قانوني نظر دادند شيرمحمد براثر ضربه‌هاي متعدد به كتف و گردن به قتل رسيده است.

ردپاي يك آشنا در قتل

كارآگاهان در ادامه تحقيقات متوجه شدند كه مقتول از چندي قبل يكي از دوستان قديمي خود به نام رحمت‌الله را پس از سال‌ها ملاقات كرده است و پس از آن ارتباط خانوادگي آنها آغاز شده است و حتي روز حادثه در حوالي خانه مقتول، او را ديده‌اند اما پس از مرگ وي به طرز مرموزي ناپديد شده است.

با مشخص شدن اين موضوع و باتوجه به اين‌كه از منزل مقتول اموالي به سرقت نرفته بود، اين فرضيه كه وي قرباني انتقام‌گيري شده است قوت گرفت و رحمت‌الله به عنوان مظنون در قتل تحت تعقيب قرار گرفت.

سرانجام روز 13 تير امسال متهم در يكي از محله‌هاي كرج دستگير و براي ادامه تحقيقات به اداره جنايي آگاهي استان تهران منتقل شد و مورد بازجويي قرار گرفت و هرگونه دخالت در مرگ دوستش را انكار كرد تا عاقبت پس از مواجهه با همسر مقتول، به قتل شيرمحمد اعتراف كرد.

قتل دوست به خاطر دريافت سند خانه

رحمت‌الله متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: از دوستان قديمي شيرمحمد بودم و 12 سال مي‌شد كه خبري از هم نداشتيم تا اين‌كه بهمن سال گذشته وقتي همراه همسرم به يك مركز خريد رفته بودم، او را در يكي از محله‌هاي كرج ديدم و به اين ترتيب، رفت و‌ آمد خانوادگي‌مان دوباره شروع شد و هفته‌اي چند مرتبه او را مي‌ديدم.

متهم به قتل ادامه داد: به دنبال اين رفت و آمد به خانه دوستم، همسرش بيان كرد او مدام بهانه مي‌گيرد و با او مشاجره مي‌كند و وي را كتك مي‌زند و ديگر قادر به ادامه زندگي با او نيست و هر مرتبه كه تصميم به جدايي از شوهرش مي‌گيرد، او حاضر به جدايي نمي‌شود و بناي ناسازگاري را مي‌گذارد و حتي چندي قبل به خاطر اين‌كه واسطه شده بود تا پولي را به يكي از اقوام قرض دهد و او با تاخير اين پول را پس داده بود، يك هفته از شوهرش كتك خورده است.

وي افزود: همسر دوستم، آن‌قدر از بدبختي‌هايش گفت كه كم‌كم از دوستم بدم آمد و كمتر به ملاقاتش مي‌رفتم.

متهم: زن مقتول اجيرم كرد

متهم به قتل افزود: يك هفته قبل، معصومه – زن مقتول – تلفني با من تماس گرفت و با من قرار ملاقات گذاشت، وقتي با او ديدار كردم او از من خواست، اگر شوهرش را به قتل برسانم، خانه‌اي برايم مي‌خرد و سند آن را به نامم مي‌كند. ابتدا قبول نكردم، اما آنقدر خواسته‌اش را تكرار كرد كه وسوسه شدم و تصميم به قتل شيرمحمد گرفتم و اجير خواسته اين زن شدم.

در تماس‌هاي بعدي، نحوه چگونگي قتل و تاريخ آن را با وي درميان گذاشتم بنابراين، روز حادثه طبق نقشه قبلي، همسر مقتول با من تماس گرفت و بيان كرد به بهانه ملاقات با برادرزاده‌اش از خانه خارج مي‌شود و مي‌توانم براي كشتن شوهرش به منزل آنها بروم.

روز حادثه چوبدستي‌اي در خيابان پيدا كردم و وقتي به منزل شيرمحمد رفتم در فرصتي مناسب، آن را در يكي از اتاق‌ها پنهان كردم. ناهار را با هم خورديم. بعدازظهر او به حمام رفت و آن موقع بود كه تصميم گرفتم نقشه‌ام را عملي كنم.

متهم به قتل در ادامه اظهاراتش گفت: دوستم وقتي به حمام رفت، از من خواست لباس‌هايش را بياورم كه در همين موقع به ياد حرف‌هاي همسرش و قول خريد خانه‌اي كه به من داده بود، افتادم و با برداشتن چوبدستي به حمام خانه رفتم. ضربه‌هاي متعددي به گردن و كتف وي زدم. وقتي مطمئن شدم او مرده، چوبدستي را برداشتم و از خانه فرار كردم و طي تماس با معصومه گفتم كه شوهرش را به قتل رسانده‌ام و از او خواستم به خانه مراجعه كند و چند روز ديگر سند خانه‌اي كه قولش را داده بود در اختيارم قرار دهد.

آن شب چوبدستي را در جوي آب انداختم و به خانه‌ام بازگشتم و پنهان شدم تا همسر مقتول به قولش عمل كند كه خبري از او نشد و من دستگير شدم. به دنبال اظهارات متهم به قتل، همسر مقتول هم گفته‌هاي وي را پذيرفت.

بنابراين گزارش، 2 متهم پرونده با قرار قانوني از سوي بازپرس رضايي رئيس شعبه 21 دادسراي جنايي كرج در اختيار كارآگاهان جنايي استان تهران قرار گرفتند تا تحقيقات تكميلي از آنها، براي افشاي ابعاد مختلف پرونده صورت گيرد

زني كه براي پايان دادن به اختلافات خانوادگي‌اش ، دوست همسرش را به بهانه به‌نام كردن سند يك آپارتمان براي كشتن شوهرش اجير كرده بود ، به اتفاق همدستش در يكي از محله‌هاي كرج دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، 21 شامگاه چهارم تير امسال زني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 كرج تماس گرفت و از مرگ شوهرش در حمام خانه‌اي واقع در بلوار شهرداري گوهردشت كرج خبر داد.

پس از تماس اين زن با پليس، كارآگاهان جنايي استان تهران به محل حادثه عزيمت كردند كه معلوم شد، جسد مرد صاحبخانه شيرمحمد در حمام افتاده و از مرگ وي چندساعتي مي‌‌‌گذرد….>>>>>

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار خواندنی خانوادهاخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *