رفتن به نوشته‌ها

زني به خاطر شوخي شوهرش به دادگاه شکايت کرد !

هيچ مشکل عمده يي بين من و شوهرم وجود نداشت تا اينکه چند روز پيش او رفتار بسيار زشت و زننده يي انجام داد . اين زن که ثريا نام دارد ، ادامه داد ؛ چند روز پيش روز تولدم بود در حالي که انتظار داشتم حامد هديه يي مناسب برايم بخرد او کار ناپسندي انجام داد . او در حضور والدينم يک جعبه کادويي بزرگ به من داد و با ذوق و شوق آن را باز کردم اما ناگهان ديدم جعبه پوچ و داخل آن خالي است . من شوکه شده بودم و حامد با ديدن اين صحنه شروع به خنديدن کرد .

 اين کار شوهرم باعث شد پيش پدر و مادرم خجالت بکشم . همان موقع تصميم گرفتم کارش را تلافي کنم و به او گفتم مهريه ام را اجرا مي گذار م. حالا هم آماده ام تا دادخواستم را پيگيري کنم .

 

در ادامه اين جلسه شوهر ثريا که در دادگاه حضور داشت رفتار همسرش را بچگانه خواند و گفت ؛ من مي خواستم با همسرم شوخي کنم و با اين کار خاطره يي بامزه و به يادماندني به وجود بياورم . از اين کارم به هيچ وجه منظور بدي نداشتم چون من ثريا را خيلي دوست دارم و نمي خواهم باعث ناراحتي وي شوم اما او خيلي زود رنج است و به خاطر يک سوءتفاهم و شوخي ساده کاري کرده که در ماه هاي اول عقد پاي مان به دادگاه خانواده باز شود و خاطره يي تلخ در ذهن مان ثبت شود .

قاضي دادگاه رسيدگي به دادخواست ثريا را به آينده موکول کرد و از زوج جوان خواسته است از طريق گفت وگو و مصالحه مشکلات شان را برطرف کنند .

زني که از شوخي شوهرش به شدت ناراحت شده بود با مراجعه به دادگاه خانواده مهريه يک هزار سکه خود را اجرا گذاشت .

به گزارش ایونا، زن 20ساله که هنوز زندگي مشترک با شوهرش را شروع نکرده است وقتي به مجتمع قضايي خانواده شماره 2 رفت ، با ارائه دادخواست مهريه به قاضي دادگاه گفت ؛ من و حامد در دانشگاه با هم آشنا شديم .

 هر دو در رشته مديريت درس مي خوانديم و دوستي ما از بحث برسر موضوعات درسي شروع و به علاقه متقابل منجر شد و بالاخره حامد از من اجازه گرفت تا به خواستگاري ام بيايد . خانواده ام هيچ مخالفتي با اين وصلت نداشتند . به همين دليل رسم و رسوم بدون هيچ مشکلي اجرا شد و من و حامد به عقد هم درآمديم و قرار شد بعد از اتمام درس مان و بهتر شدن شرايط مالي ، مراسم عروسي را برگزار کنيم .

منتشر شده در اخبار حقوقی خانوادهاخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *