رفتن به نوشته‌ها

افزايش چشمگير ازدواج موقت در مکه‌ و مدينه

در همين راستا هر ساله سفارت عربستان سعودي در جاکارتا هزاران هزار شکايت از سوي خانواده‌هاي اين دختران دريافت مي‌شود که از وضعيت به وجود آمده براي فرزندانشان شکايت داشته و خواستار رسيدگي فوري به آن را دارند؛ زيرا اين شهروندان عربستاني حتي قوانين و احکام ازدواج موقت را زير پا گذاشته و به نام آن، انواع رفتارهاي غيراخلاقي را مرتکب مي‌شوند. البته بسياري از اين دختران اندونزيايي نيز از ازدواج با جوانان و مردان عربستاني ابراز رضايت کرده‌اند زيرا خود را خوشبخت مي‌دانند.

«نجم الدين فواد»، سرکنسولگري اندونزي در عربستان سعودي در اين باره مي‌گويد: تعداد زيادي از اين دختران نيز فرزنددار مي‌شوند. تا بدين لحظه نام بيش از 600 کودک سعودي ـ اندونزيايي را در سفارت ثبت کرده‌ و گذرنامه اندونزي را دريافت کرده‌اند.

مقامات مسئول در جاکارتا پايتخت اندونزي فاش کردند، تعداد دختران اندونزيايي که براي ازدواج موقت به عربستان سعودي سفر مي‌کنند، طي 3 ماه اخير چندين برابر شده است. اين دختران با اهداف يافتن کار و يا کارگري در منازل سعودي‌هاي ثروتمند به عربستان سفر کرده‌اند، اما بعد از رسيدن به ازدواج عربستاني‌ها در مي‌آيند!

به گزارش شيعه آنلاين، اين مقامات اندونزيايي در ادامه افزودند: اين دختران با کمک شرکت‌هاي اندونزيايي اعزام کارگر، خود را به عربستان سعودي مي‌رسانند و بيشتر به شهرهاي مکه مکرمه و مدينه منوره انتقال داده مي‌شوند. البته بيشتر خانواده‌هاي اين دختران از ازدواج موقت دختران خود خبر داشته و از اين مسأله رضايت کامل دارند تا شايد به اصطلاح راهي باشد براي ثروتمند شدن آنان!

منتشر شده در سایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *