رفتن به نوشته‌ها

قتل‌عام يك خانواده توسط جوان معتاد

وي ادامه داد: در اين درگيري با تيراندازي متقابل ماموران، متهم به هلاكت رسيد. به دنبال وقوع اين ماجرا تيم تخصصي متشكل از كارشناسان پزشكي قانوني و اكيپ بررسي صحنه جرم و تيم تشخيص هويت در محل جنايت حاضر شدند.فرمانده انتظامي شيراز اظهار كرد: در بررسي‌هاي اوليه، جسد مرد 60 ساله‌اي به نام علي كه با شليك گلوله از پا در آمده بود، مقابل منزل مشاهده شد و در ورودي خانه، جسد مرد جواني به نام سعيد و در يكي ديگر از اتاق‌هاي منزل نيز جسد زني به نام زهرا ديده شد.

وي گفت: 2 زن و 2 كودك 5 ماهه و 2 ساله كه با شليك گلوله مجروح شده بودند با آمبولانس‌هاي اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

سرهنگ زماني بيان كرد: فرد معتاد كه از سوي ماموران به هلاكت رسيده، 3 نفر از اعضاي خانواده همسرش از جمله پدرخانم و خواهر همسر و باجناقش را به قتل رسانده است.

وي افزود: پس از انجام اقدامات قانوني، جسد قربانيان به پزشكي قانوني منتقل شد.

دختر جواني كه زمان جنايت، به زير تخت پناه برده و از مرگ نجات يافته بود، گفت: از مدت‌ها قبل خواهرم و شوهرش با يكديگر درگير بودند و خواهرم قصد جدايي از همسرش را داشت، او چندين بار ما را به قتل تهديد كرده و مدتي قبل، برادرانم را مجروح كرده بود.

اين دختر جوان افزود: روز جنايت، خواهرم براي جدايي به دادگاه مراجعه كرده بود. حوالي ساعت 12 مادرم براي خريد از خانه خارج شد و پس از گذشت چند دقيقه در حالي كه دستش با گلوله زخمي شده بود به خانه آمد و گفت شوهر خواهرم به سمت او شليك كرده است.

درحالي كه مادرم مشغول تعريف كردن بود، ناگهان خواهرم فرياد كشيد كه سايه شوهرش را روي پشت بام ديده است. بعد صداي گلوله آمد و من زير تخت رفتم اما او به سمت تمامي افراد‌ خانواده ام شليك كرد كه در اين ميان پدر، خواهر و شوهر‌خواهرم به قتل رسيدند و مادر و خواهر ديگرم و 2 كودك 5 ماهه و 2 ساله خواهرم مجروح شدند.

اين جنايت خانوادگي اولين جنايت سال 88 در شيراز بود كه پرونده آن با اقدام بموقع ماموران كلانتري 14 مدرس شيراز، كارآگاهان شعبه 5 آگاهي شيراز و مرگ داماد كينه جو بسته شد.

مرد معتادي كه در اقدامي هولناك ، اعضاي خانواده همسرش را در شيراز به گلوله بست و منجر به كشته شدن 3 نفر و زخمي شدن 4 نفر شد، در محل جنايت از سوي ماموران به هلاكت رسيد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، فرمانده انتظامي شيراز در خصوص اين خبر گفت: ساعت 12:30 روزگذشته، ماموران كلانتري 14 مدرس از وقوع يك درگيري خونين در شهرك بهار مطلع شدند و بلافاصله به محل عزيمت كردند.

سرهنگ حبيب‌الله زماني افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده كردند مرد معتادي به نام عبدالرضا 35 ساله با يك قبضه سلاح كلاش از پشت بام خانه، پدر همسرش را به گلوله بسته و قصد فرار دارد كه به او دستور ايست داده‌اند، اما وي توجهي نكرد و به سمت ماموران شليك كرد.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار خواندنی خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *