رفتن به نوشته‌ها

درخواست طلاق به خاطر آرامش شوهر

 رعنا به قاضي دادگاه گفت ؛ من و بيژن سال ها قبل هم دانشگاهي بوديم و چند مرتبه در پروژه هاي درسي با هم همکاري کرديم و بعد از مدتي به يکديگر علاقه مند شديم و ازدواج کرديم . بيژن مرد آرام و متيني بود طوري که بسياري از دوستان و آشنايان مان حسرت زندگي آرام ما را مي خوردند . هر وقت مشکلي در زندگي مان پيش مي آمد او در کمال آرامش با تدبير خاصي مشکلات را حل مي کرد . رفتار او در هر موقعيتي تغيير نمي کرد اما به تدريج فهميدم خونسردي او به اين خاطر است که وي مرد بي تفاوتي است و به مسائل زندگي مان اهميت نمي دهد . هر وقت که با هم بحث مي کرديم هيچ رفتار تندي نداشت . حتي اگر من به او پرخاش مي کردم باز هم خونسردي اش را حفظ مي کرد و جوابم را نمي داد . بيژن هميشه لبخند بر لب داشت و هيچ چيز نمي توانست او را عصبي کند . در مدت هشت سال زندگي مشترک مان آرزوي اينکه شوهرم يک حرف تند به من بزند يا يک برخورد عصبي و خشن داشته باشد به دلم ماند . بيژن بيش از حد خونسرد است و به رغم علاقه يي که به او دارم ديگر نمي توانم با وي زندگي کنم .

 به دنبال اظهارات رعنا ، شوهرش گفته هاي او را تاييد کرد و در حالي که لبخند مي زد ، گفت ؛ من معتقدم وقتي انسان عصباني باشد نمي تواند به درستي تصميم گيري کند به همين دليل من هميشه سعي مي کنم خونسردي ام را حفظ کنم و سپس تصميم بگيرم . همه زن ها آرزو دارند شوهرشان آرام باشد اما رعنا توقع دارد من به وي توهين کنم و او را زير مشت و لگد بگيرم اما اين کارها از من برنمي آيد . من به طور ذاتي آرام و خوش اخلاق هستم و نمي توانم با کسي رفتار تندي داشته باشم . به دنبال اظهارات اين زوج قاضي دادگاه دقايقي را به گفت وگو با آنها پرداخت تا بلکه آنان را از تصميم شان منصرف کند ولي رعنا همچنان بر خواسته اش پافشاري کرد و شوهرش هم هيچ واکنشي نشان نداد . در چنين شرايطي رئيس دادگاه با تعيين وقت جديد ادامه رسيدگي به اين پرونده را به جلسه ديگري موکول کرد .

زني به خاطر آنکه شوهرش مرد آرامي است و هيچ گاه عصباني نمي شود به دادگاه خانواده رفت و خواستار جدايي از او شد .

به گزارش ایونا ، اين زن که رعنا نام دارد و هشت سال از زندگي مشترکش با شوهرش بيژن مي گذرد پس از آنکه از آرامش همسرش به تنگ آمد صبح ديروز همراه با وي به دادگاه خانواده رفت تا به زندگي با او پايان دهد ……

منتشر شده در اخبار طلاقاخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *