رفتن به نوشته‌ها

ماماها حلقه ارتباطي بين خانواده و تيم بهداشتي هستند


وي اظهار داشت : جامعهمامايي به عنوان يکي از اعضاي خانواده پزشکي کشور ، به واسطه دانش ، مهارت ، ايثار ،اخلاص و معنويت خويش که همواره نويد بخش حيات ، نشاط و سلامت براي خانواده هايايراني بوده و به ويژه با توفيقات چشمگير و خدمات ارزنده در جهت تامين سلامت مادر وکودک و تنظيم خانواده، مايه مباهات نظام سلامت به شمار مي روند و همواره مورد ستايشهم ميهنان به ويژه اعضاي محترم جامعه پزشکي قرار دارند.

صدر ادامه داد : بسيارياز اين همکاران سخت کوش هم اينک در نقاط مختلف کشور و مناطق دور افتاده با نهايتفداکاري به انجام وظايف خويش مشغول اند و با نهايت تعهد اخلاقي و حرفه اي و عشق وايمان به کار خود ، زنان را در حساس ترين و بحراني ترين لحظات زندگيشان ياري مي کنندو موهبت شيرين مادر شدن را برايشان بي خطر مي سازند.

وي گفت : سازمان نظام پزشکيجمهوري اسلامي ايران در شرايطي که عليرغم شايستگي هاي جامعه پزشکي کشور، کاستي ها ونابساماني هاي نظام سلامت ملي ناشي از بي توجهي به ديدگاه ها و حقوق همکاران موجبنارضايتي ايشان گرديده ، به پشتوانه اقتدار ناشي از مشارکت گسترده جامعه پزشکي ، باقدرت و قاطعيت اصلاحات در نظام سلامت ملي را بر مبناي ديدگاههاي کارشناسي وانتظارات طبيعي جامعه پزشکي پيگيري مي کند.

 

صدر افزود : در همين راستا سازماننظام پزشکي جمهوري اسلامي ايران تمامي همکاران ماما را به مشارکت فراگير و گستردهدر سياستگذاري و اداره سازمان نظام پزشکي و پيگيري توسعه و اصلاحات در نظام سلامتملي فراخوانده ، اين مشارکت را مهمترين سرمايه براي پايان دادن به مشکلات همکاران ميشمارد.

 

وي تصريح کرد : امسال روز جهاني ماما را با شعار “اکنون جهان بيش از هرزمان ديگر به ماماها نيازمند است” گرامي داشته و براي تمامي اين عزيزان در جاي جايميهن اسلامي موفقيت ، بهروزي ، شادکامي و سلامتي آرزو مي کنم .

رييس سازمان نظام پزشکي کشور گفت : ماما بهعنوان حلقه مهم ارتباطي و هماهنگ کننده بين خانواده و اعضاي تيم بهداشتي و درمانينقش بسيار مهمي در تامين سلامت زنان و کودکان ايفاء مي کنند.

به گزارش ایونا ، دکتر” سيد شهاب الدين صدر” در پيامي به مناسبت روزجهاني ماما افزود : روز جهاني ماما فرصت مناسبي براي يادآوري اهميت و جايگاه ماماييدر نظام سلامت ملي و تجليل و قدرداني از خدمات خالصانه و زحمات بي شائبه اين گروهاز همکاران و توجه به ديدگاها و انتظارات ايشان است.

منتشر شده در مقالات

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *