رفتن به نوشته‌ها

نام‌نویسی اينترنتي براي دريافت تسهيلات ازدواج

علاوه براين، بانک ملي تکليف و پرداخت تسهيلات ازدواج به مزدوجاني که داراي عقدنامه از تاريخ فوق به بعد بوده و پرونده تسهيلاتي آنها مربوط به قبل از تاريخ پنجم ارديبهشت ماه جاري بوده است را در جريان قرار داده و مسئولان شعب اين بانک با آنها تماس خواهند گرفت.

بر پايه اين گزارش، صاحبان پرونده‌هايي که به علت نقص مدارک، هنوز موفق به دريافت تسهيلات نشده اند، مسوولان شعب بانک ملي از آنها براي تکميل مدارک و دريافت تسهيلات در اسرع وقت دعوت خواهند کرد.

روابط عمومي بانک ملي در پايگاه اطلاع‌رساني خود افزود: پرونده‌هاي مفتوحه قبلي که به صورت غير اينترنتي ثبت نام آنها صورت گرفته، مختومه مي‌شوند و پرونده‌هاي جديد در استان‌هاي مذکور در قالب اينترنتي شکل مي‌گيرد.

زوج‌هاي جوان پس از مراجعه به پايگاه مذکور و ثبت نام، از طريق سيستم، کد رهگيري دريافت کرده و ظرف 3 تا 4 روز بعد، نام بانک عامل اعطاکننده تسهيلات به آنها اعلام مي‌شود.

در عين حال مزدوجان استان‌هاي مربوطه که تاريخ عقد آنها قبل از دهم مهرماه 1387 باشد و زوج‌هاي جوان ساير استان‌ها همچنان مي‌توانند براي دريافت تسهيلات ازدواج مستقيماً به بانک‌هاي عامل مراجعه کنند.

بنا بر اين گزارش، در آينده نزديک طرح ثبت نام اينترنتي براي دريافت تسهيلات ازدواج که متولي آن بانک مرکزي است و تمامي بانک‌ها نيز مجري آن خواهند بود، در همه استان‌هاي کشور گسترش خواهد يافت.

بانک ملي ايران اعلام کرد: طرح نام‌نویسی اينترنتي براي دريافت تسهيلات ازدواج در شش استان اصفهان، خراسان جنوبي، خوزستان، قم، گيلان و مرکزي آغاز شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بانک يادشده، مزدوجان شش استان مذکور که تاريخ عقد آنها پس از دهم مهرماه 1387 باشد و متقاضي دريافت تسهيلات ازدواج از تاريخ پنجم ارديبهشت ماه جاري باشند، بايد از طريق اينترنت اقدام به ثبت نام کنند.

بنا بر اين گزارش، در استان‌هاي قم، اصفهان، خراسان جنوبي، گيلان، خوزستان و مرکزي، زوج‌هاي جوان بايد پس از مراجعه به سايت اينترنتي ve.cbi.ir نام‌نویسی کنند.

منتشر شده در اخبارسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *