رفتن به نوشته‌ها

اعتراض برخي به ترویج چند همسری در سریال یوسف پیامبر

میرموسوی در ادامه گفت: متاسفانه در این سریال ضعف زنان، شکسته شدنقباحت چند همسری و عادی شدن این جریان ها مطرح شده است، که انتشار آن دریک سریال دینی ضربه و وهن دین است و از آنجا که این سریال در سطح برخی ازکشورهای منطقه نیز پخش میشود رایج کردن این تفکر بازخورد منفی دارد و موجبوهن جمهوری اسلامی ایران نزد افکار عمومی دیگر کشورها می شود.

گفتنی است در این جلسه بسیاری از چهرهای شاخص فعالین عرصه زنان از جملهمعصومه ابتکار،مریم بهروزی، نوبخت، فخرالسادات محتشمی پور و… حضور داشتند .

میر موسوی گفت: ائتلاف اسلامی زنان متشکل از گروهای اصولگرا و اصلاحطلب شب گذشته در نشستی به ترویج چند همسری و طرح مسئله ضعف بانوان دربرنامه های تلوزیون و از جمله سریال یوسف پیامبر اعتراض کرد .

به گزارش ایونا ،   بدرالسادات میرموسوی رئیس شاخه بانوان حزب اعتمادملی در گفتگو با صدای زنانبا بیان این خبر گفت:در این نشست پیرامون مسائل مختلف زنان بحث و تبادلنظر شد .از آن جمله در خصوص رفتار تبلیغاتی جریانی است که در صدد است تابرخی از مسائل مهم جامعه را در نظر مردم عادی جلوه دهند.

 وی افزود :یکی از این مسائل مهم موضوع تعدد زوجه است که متاسفانه دربرنامه های صدا و سیما به ویژه در سریال پر مخاطب یوسف پیامبر به وضوحدیده می شود .

منتشر شده در آمار و گزارشمسائل حقوقی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *