رفتن به نوشته‌ها

طلاق ؛ کتابشناسی آسیبهای اجتماعی

در انتخاب بیش از 7500 عنوان کتاب به عنوان مرجع مورد استفاده کتابکتابشناسی آسیب‌های اجتماعی”، اولویت به مسائل و اتفاقات و یافته‌هایمربوط به خانواده در ایران داده شده و کمتر به مسائل جاری خارجی وخانواده‌های غیر ایرانی پرداخته شده است .

منابعیجهت درج در این کتابشناسی آورده شده که مطالب آنها به نوعی با طلاق درارتباط بوده باشد و بتواند شکل و زاویه‌ای از مسائل و موضوعات طلاق راروشن کند و کار شناخت و برنامه‌ریزی خانواده سالم را هموار و امکان پذیرکند .

ویژگیهای خانواده، کلیات مسائل طلاق، تاریخ طلاق، انواع طلاق، آمارطلاق، روانشناسی طلاق، جامعه شناسی طلاق، مردم شناسی طلاق، جمعیت شناسیطلاق، ادبیات طلاق، سینمای طلاق، طلاق و دین، حقوق طلاق، علل طلاق، عوارضطلاق و پیشگیری از طلاق 16 بخش اصلی این کتاب را شامل می‌شوند که بخشهایمنابع و نمایه‌ها نیز به انتهای این اثر افزوده شده است .

جلد سوم “کتابشناسی آسیبهای اجتماعی” با موضوع طلاق نوشته محمدعلی کرباسی و توسط موسسه انتشاراتی امیرکبیر در شمارگان 1000 نسخه منتشر شد .

به گزارش ایونا، هدفاین کتاب ارائه گزارشی از شرایط موجود خانواده و برنامه‌ریزی برای رسیدنبه خانواده سالم در ایران بوده و جلد سوم آن هم همانند جلدهای قبل، به روشتوصیفی تهیه شده و منابعی که را شامل است که تا آخر پائیز 84 در این بارهبه زبان فارسی در ایران منتشر شده است .

""

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *