رفتن به نوشته‌ها

پيوند مو در مردان رضايت بخش‌تر از زنان

اين متخصص بيماري‌هايپوست و مو، يادآور شد: براي كساني كه در ناحيه پشت سر موهاي كم پشت تر وتونوك تري دارند از موهاي ناحيه سينه و بازو استفاده مي‌شود.

دكتر اميري، كاشت مو راعملي سرپايي و با بي حسي موضعي برشمرد و افزود: 2 تا 3 هفته پس از كاشت موريزش موقت و از آن پس 2 تا 3 ماه بعد رشد مناسب مو آغاز مي‌شود.

وي، افزود: موهاي كاشته شده دائمي و ريخته نمي‌شود و به لحاظ ظاهري رنگ، شكل و قوام از موهاي ناحيه برداشته شده تبعيت مي‌كنند.

اين متخصص كاشت مو، بااشاره به ورود 6 تا 7 ساله اين روش موفق به ايران گفت: امكان شكست كاشت مودر بهترين مراكز و با بهره گيري از تيم مجرب تخصصي كاهش مي‌يابد.

دكتر اميري، با بيان اينكه در بسياري از زنان ميزان موي جلو و پشت سر كمتر از مردان است، افزود: از اين رو زنان در بسياري از اوقات محل اهداي مناسبي را براي پيوند موندارند .

وي، كاشت مو را روشدرماني مناسبي براي نواحي سوخته در ناحيه سر و صورت و ابرو، اسكار ناشي ازجراحي،‌ در بيماري‌هايي چون لوپوس و ليكن پلان برشمرد و افزود: در اينموارد فوليكول مو از دست مي‌رود.

اين متخصص كاشت مو، بابيان اين كه موهاي پشت سر و بالاي گوش فاقد گيرنده هورمون مردانه هستند،افزود: در كاشت مو، فوليكول مو به محلي بدون نياز به گيرنده هورمون مردانهمنتقل مي‌شود.

دكتر اميري، در پايانيادآور شد: درمان طاسي در مراحل نخست از طريق درمان دارويي اعم ازسيناستريت و ماينوكسيديل است اما پس از قطع مصرف دارو احتمال برگشت وجوددارد.

يكمتخصص بيماري‌هاي پوست و كاشت مو، با بيان اين كه “ميكروگرفت فوليكولاريونيت” آخرين تكنيك پيوند مو در دنياست، گفت: در اين شيوه پيوند مو دستجاتطبيعي مو از پشت سر و ناحيه‌اي در بالاي گوش برداشته و به ناحيه فاقد مومنتقل مي‌شود.

به گزارش ایونا، دكتر مجتبياميري ، در گفت وگو با خبرنگار ما با بيان اين كه در اين روش نواري از پياز مو از پشت سر برداشته وبا برش‌هاي ميليمتري به ناحيه فاقد پياز مو منتقل مي‌شود، گفت: در اين روشو در هر جلسه يك‌هزار و 500 تا 2 هزار و 500 پياز مو معادل 3 تا 4 هزارتار مو منتقل مي‌شود.

 

وي، با بيان اين كه درروش جايگزين FIT پياز مو از ناحيه پشت سر به صورت تك تك و دانه‌اي برداشتهمي‌شود، افزود: در اين روش هم در هر جلسه 200 تا 350 پياز مو منتقلمي‌شود.

""

منتشر شده در اخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *