رفتن به نوشته‌ها

فرمانده نيروي انتظامي:عروس‏ خانمها حجاب داشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: عروس خانمها باید حجابی متناسب با موازین شرعی داشته باشند و از نظر ظاهری قوانین رسمی کشور را رعایت کنند. پلیس بر اساس قانون موظف است با کاروانهای عروسی که با سر و صدای زیاد از مردم سلب آسایش می‌کنند و با پوشش بد برخورد کند.

سردار رجب‌زاده گفت: البته این موضوع به این معنی نیست که پلیس با شادی مخالفت می‌کند، اما شادی نباید همراه با ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان باشد.

بر اساس قانون در صورت مشاهده مواردی چون سر و صدای ناشی از همراهی کاروان عروسی، بوق‌ زدنهای ممتد، صدای گوشخراش اگزوز اتومبیل، پخش موسیقی به حدی که جلب توجه کند و ‌باعث ایجاد مزاحمت شود، پلیس موظف است اتومبیل متخلف را متوقف و پس از اعمال قانون اتومبیل را به پارکینگ انتقال دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برخورد با بدحجابی در کاروان‌های عروسی امری تازه نیست و بر اساس قانون پلیس همواره موظف است با هرگونه بدحجابی یا بی‌حجابی برخورد کند.

سردار سرتیپ عزیزالله رجب‌زاده در گفتگو با مهر گفت: با توجه به پایان گرفتن ماه محرم و صفر و آغاز برپایی مجالس عروسی پلیس مثل همیشه با خودروهای عروس و کاروانهای عروسی که قانون را رعایت نکرده و مخل نظم عمومی نیز بشوند برخورد خواهد کرد.

چندی پیش سردار روزبهانی از تشدید برخورد با کاروانهای عروسی که حجاب را منطبق بر قانون رعایت نکنند خبر داده بود.

منتشر شده در خواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *