رفتن به نوشته‌ها

خودكشي احتمالي يك خانواده به علت اخراج

……………..هنوز امكان استشمام بوي باروت در فضاي خانه وجود داشت.
اگرچه فكس ارسالي نشان مي‌دهد كه ظاهراً “آنا لوپ” مادر خانواده اين حادثه را طراحي كرده است اما جان رومرو افسر پليس لس‌آنجلس مي‌گويد كه اروين لوپ پدر خانواده مظنون اصلي است. پليس در كنار جسد وي يك هفت تير را كشف كرده است.
جسد “آنا” در اتاق خواب طبقه بالا و در كنار اجساد دو قلوهاي 2 ساله پسر آن‌ها پيدا شده است. جسد يك دختر 8 ساله و دو دختر دو قلوي 5 ساله نيز در كنار جسد پدر در اتاق كناري پيدا شده است.
به گفته پليس تمام تيرها به سر قربانيان شليك شده است.
اين پنجمين مورد مرگ دسته جمعي خانوادگي در جنوب كاليفرنيا به وسيله قتل يا خودكشي طي يك سال است. پليس از تمامي افرادي كه تحت فشار اقتصادي قرار دارند خواسته به جاي روي آوردن به خشونت خواستار كمك شوند.
اروين لوپ در نامه‌اش ادعا كرده كه وي و همسرش از كار خود در يك بيمارستان اخراج شده‌اند و همسرش پيشنهاد داده كه خود و بچه‌هايشان را بكشند. پليس جزئيات بيش‌تري را از فكس ارسالي آن‌ها فاش نكرد.
به گزارش آسوشيتدپرس اين نامه نشان مي‌دهد كه لوپ و همسرش‌ به خاطر دادن اطلاعات نادرست به سازمان ديگري براي كسب مزايايي براي نگهداري از كودكان تحت بازجويي بوده‌اند و يكي از كارفرمايان آن‌ها به آن‌ها گفته كه زحمت آمدن به سر كار را به خود نداده و بهتر است بروند و مغرشان را منفجر كنند.
اين زوج ‌شكايتي را عليه كارفرماي خود به يكي از نهادهاي منابع انساني آمريكا ارائه مي‌دهند و اين نهاد حكم به عذرخواهي از آن‌ها مي‌دهد اما 2 روز بعد هر دو از كار اخراج مي‌شوند.
در نامه آمده :”آن‌ها هيچ كاري را به مديري كه اين برخورد را با ما كرده بود نكردند و تلاش هم نكردند به ما‌ كمك كنند هر چند مي‌دانستند ديگر كاري نداريم و 5 فرزند زير 8 سال داريم و جايي هم براي رفتن نداريم. اين است كه به اين جا رسيده‌ايم.”
منطقه جنوب كاليفرنيا تا‌كنون چند بار در اثر حوادث مشابهي شوكه شده است.
در 24 دسامبر گذشته مردي در لباس بابانوئل به يك مهماني كريسمس حمله كرد‌ و همسر سابق و 8 نفر از اقوام او را كشت‌ و سپس خودكشي كرد.
در اكتبر نيز يك مدير مالي بيكار بر اثر مشكلات مالي متعدد همسر و 3 فرزند و مادر زنش را به ضرب گلوله كشت‌ و سپس خودكشي كرد.
در ماه ژوئن نيز جسد 5 عضو يك خانواده آمريكايي تركيه‌اي در خانه آن‌ها پيدا شد. پليس در اين حادثه حتمال خودكشي را داده بود اما علت آن هنوز هم نامشخص باقي مانده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، وي با ارسال فكسي به يك شبكه تلويزيوني گفته بود كه به علت اخراج خود و همسرش از كار با يكديگر تصميم گرفته‌اند تمام خانواده را از بدبختي خلاص كنند.
بر اساس اين گزارش، شبكه تلويزيوني پس از دريافت اين فكس سريعاً موضوع را به پليس گزارش مي‌دهد و يك مركز فوريت‌هاي پليسي هم تماسي را از مردي دريافت مي‌كند كه مي‌گويد:”من همين الآن به خانه برگشتم و همه خانواده من به ضرب گلوله كشته شده‌اند.”
نيروهاي پليس سريعاً در ساعت حدود 8:30 ‌صبح سه‌شنبه به وقت محلي خود را به محل حادثه ‌رساندند.
به گفته نيروهاي پليس هنگام رسيدن آن‌ها زمان زيادي از وقوع حادثه نمي‌گذشت و ….>>>>

منتشر شده در اخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *