رفتن به نوشته‌ها

آسيب‌شناسي ازدواج‌هاي روستايي و بررسي عوامل رشد طلاق در روستاها

مدير سازمان ملي جوانان استان گيلان، تشكيل دبيرخانه، فراخوان مقاله و تبليغات ويژه‌ اين همايش در مراكز دانشگاهي و سطح استان‌ها را از اقدامات صورت گرفته جهت برگزاري همايش ازدواج روستايي دانست و اظهار كرد: اين همايش در 9 محور اشتغال، تحصيلات، مهاجرت، مشاوره و مهارت زندگي، سن، فرهنگ، باورهاي ديني، اعتياد و رسانه‌ها و فن‌آوري ارتباطات و اطلاعات به بررسي ازدواج و طلاق‌هاي روستايي خواهد پرداخت.

وي درباره شرايط پذيرش مقاله در اين همايش، گفت: چكيده مقاله بايد حداكثر در 250 كلمه شامل هدف، روش، يافته‌ها، نتيجه گيري و واژه‌هاي كليدي تا پنج واژه تنظيم شود.

علاقمندان جهت ارائه مقالات خود مي‌توانند با نشاني، رشت، خيابان نامجو، بن‌بست دانشگاه، سازمان ملي جوانان گيلان، كد پستي 4193831413 و يا پست الكترونيكي GILAN@JAVAN.IR و همچنين شماره تلفن: 3220301 ـ 3220919 ـ 0131 تماس حاصل كنند.

يادآور مي‌شود، آخرين مهلت پذيرش مقالات تا 20 بهمن ماه خواهد بود و مقالات برتر اين همايش كه 20 اسفند ماه سال جاري برگزار مي‌شود، در فصلنامه مطالعات جوانان به چاپ خواهد رسيد.

با هدف آسيب‌شناسي ازدواج‌هاي روستايي و بررسي عوامل رشد طلاق در روستاها، همايش ملي ازدواج روستايي اسفند ماه سال جاري در گيلان برگزار مي‌شود.

به گزارش سرويس «جوانان» ايسنا، حجت الاسلام سعيد مهدوي ـ مدير سازمان ملي جوانان استان گيلان ـ با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به رشد آمار طلاق روستايي در سال‌هاي اخير و وجود آسيب‌ها و معضلات آن و با توجه به ضرورت استحكام خانواده‌ همايش ملي ازدواج روستايي در اين استان برگزار مي‌شود.

مهدوي از جمله آسيب‌هاي موجود در حوزه ازدواج را بهره‌گيري نادرست از وسايل ارتباطي در روستاها دانست و تصريح كرد: اين معضل در شهرها هم وجود دارد، اما با توجه به اين كه روستاها از امكانات، مراكز و فضاهاي آموزشي و فرهنگي برخوردار نيستند، اين آسيب‌ها نمود بيشتري پيدا مي‌كند، نبود ارتباط درست بين زوج‌هاي روستايي نيز از ديگر آسيب‌هاي حوزه ازدواج و تحكيم خانواده‌ در روستاهاست.

منتشر شده در اخبار ازدواجمقالات

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *