رفتن به نوشته‌ها

بهترين سن ازدواج دختران بين 18 تا 25 سال است

حجة‌الاسلام حاج علي‌اكبري تأكيد كرد: ازدواج‌هاي احساسي و تحميلي ازمهم‌ترين علل طلاق در كشور است كه بيش‌تر در 4 سال اول ازدواج رخ مي‌دهدبه اين منظور سازمان ملي جوانان با اجراي طرح مشاوره جوانان و خانواده‌هايآن‌ها در كلان شهرها كه امكان شناخت متقابل افراد نسبت به هم كم‌تر است،سعي در كاهش آسيب‌هاي پس از ازدواج دارد.

معاون رئيس‌جمهور اعتياد را از ديگر مشكلات حوزه جوانان دانست وافزود: پيشگيري از اين مسئله بايد در دستور كار همه نهادها، ارگان‌ها،رسانه‌ها، بخش‌هاي دولتي و غيردولتي قرار گيرد. ستاد مبارزه با مواد مخدرمسئوليت ويژه‌اي در زمينه جلوگيري از افزايش اين معضل در جامعه بر عهدهدارد، از اين رو سازمان ملي جوانان به عنوان يكي از همكاران اين ستاد بههمكاري در اين زمينه مي‌پردازد.

مدير سازمان ملي جوانان استان گلستان با اشاره به اينكه اوقات فراغت،هويت، ازدواج و مشاوره از مهمترين رويكردهاي فرهنگي سازمان ملي جواناناست، گفت: برگزاري چهار دوره آموزشي براي جوانان فعال در مشهد مقدس، همايشجوان امروز، تشكيل 70 حلقه گفت‌وگوي جوان، طرح‌هاي اوقات فراغت، برگزارينخستين جشنواره مطلع عشق و اجراي طرح هويت ملي و ديني جوانان از مهم‌ترينبرنامه‌هاي سازمان ملي جوانان استان گلستان است.

حسيني از شناسايي جوانان فعال استان گلستان در حوزه فرهنگي و اجتماعيخبرداد و تصريح كرد: سازمان ملي جوانان سعي دارد با بكارگيري جوانان فعالدر برنامه‌هاي استاني، در مسير رسيدن به توسعه همه جانبه كشور گام بردارد .

 

‌رئيس سازمان ملي جوانان با حضور در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استانگلستان گفت: بهترين سن ازدواج براي دختران 18 تا 25 سال و براي پسران 21تا 27 سال است.

 

به گزارش ایونا و به نقل از روابط عمومي سازمان ملي جوانان، حجة‌الاسلام حاج علي‌اكبريافزود: سازمان ملي جوانان مي‌كوشد با تثبيت جايگاه ستادي، مطالعاتي ،نظارتي و برنامه‌ريزي به هدف اوليه بازآفريني هويت تشكيلاتي خود بازگردد وبا تمركز بر موضوعات فاقد متولي خاص همچون ازدواج و اوقات فراغت، نگاهرنگين كماني به جوانان را نهادينه كند. از اين رو دفاع از جوان سازيمديريت كشور در كنار ترويج فرهنگ جوان باوري و جوان ياوري، از سوي اينسازمان در حال پيگيري است.

وي با اشاره به اين‌كه هم‌اكنون 25 ميليون جوان بين سن 14 تا 29 سالدر كشور وجود دارند افزود: بهترين سن ازدواج براي دختران 18 تا 25 سال وبراي پسران 21 تا 27 سال است، در حال حاضر 3 ميليون ازدواج در كشور بهتاخير افتاده است.

منتشر شده در اخبار ازدواجاخبار زنانازدواج

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *