رفتن به نوشته‌ها

دو هزار زوج طي 10 سال گذشته توسط موسسه امين ازدواج کرده اند

وي اظهار داشت : علاوه بر ملاک ها و معيارهاي گوناگون داشتن وضع ظاهري مناسب ، رفتار و حتي چهره هم تراز از نکات مهمي هستند که در اين موسسه در انتخاب همسر براي جوانان مورد توجه جدي قرار مي گيرند .
وي تلاش براي ارتقاي سطح کمي و کيفي موضوع ازدواج جوانان را از برنامه ها و فعاليت هاي مهم اين موسسه ذکر کرد .
وي افزود : افرادي که مايل به ازدواج از طريق صحيح هستند مي توانند مشخصات و خواسته ها و ويژگي هاي همسر آينده شان را بطور شخصي و يا با مشارکت والدينشان از طريق سايت موسسه اعلام کنند .
وي کمبود سازمان ها و مراکز مربوط به مشاوره ازدواج در کشور را مشکل اساسي در زمينه ازدواج جوانان ذکر کرد و افزود : به جراء ت مي توان گفت که مشاوره خانواده ها در زمينه ازدواج جوانان حتي در شهر تهران بطور تقريبي تعطيل است .
به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام ساوالان پور اردبيلي افزود : پيروي از روش هاي سنتي و نشستن دختران در خانه و منتظر ماندن آنان براي آمدن خواستگار با توجه به پيچيدگي و گستردگي جامعه امروزي جوابگو نيست .
وي افزود : جامعه ما در گذر شکل سنتي ازدواج به پيشرفته و در برزخ بين اين دو شيوه قرار دارد و لذا بايد با گسترش موسسات همسريابي در کشور به موضوع ازدواج به موقع ، آسان ، آگاهانه و پايدار جوانان بيشتر توجه شود .

حجت الاسلام جعفر ساوالان پور اردبيلي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اردبيل افزود : موضوع مهم در زمينه اين تعداد ازدواج انجام شده آن است که حتي يک فقره از آن ها به طلاق کشيده نشده است .
وي اظهار داشت : طي اين مدت 55 هزار نفر به اين موسسه براي همسريابي مراجعه و ثبت نام کرده اند .
وي افزود : دختران و پسراني که به سن ازدواج رسيده اند چه ساکن داخل کشور و چه مقيم کشورهاي خارج مي توانند با مراجعه و ثبت نام در اين موسسه از طريق سايت اينترنتي نسبت به انتخاب همسر براي خود اقدام کنند و والدين مي توانند از طريق اين موسسه در موضوع انتخاب همسر براي فرزندانشان مشارکت نمايند.

منتشر شده در اخبار ازدواجاخبار موسسه

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *