رفتن به نوشته‌ها

طرح تشكيل خانواده غيرمستقل كشور را با بحران طلاق مواجه مي‌كند

عضو كميسيون خانواده در شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به

 

بر اساس گزارش منتشر شده از سوي ستاد خبري بزرگداشت روز ملي ازدواج جوانان ، مستقيمي گفت : براي اشاعه فرهنگ ازدواج ، بايد سيستمي متمركز با مصوبات اجرايي در كشور پيش‌بيني و الگوهاي كاربردي و راهبردي براساس مطالعات مختلف ارائه شود .

مستقيمي سالم‌سازي فرهنگ همسرگزيني و وساطت در ازدواج و ارائه الگوهاي مناسب در ازدواج را از راهكارهاي ترويج اين امر مقدس برشمرد و تأكيد كرد : بايد فرهنگ وساطت در ازدواج نهادينه شود .

عضو كميسيون خانواده در شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت : مهندسي فرهنگي متناسب با شرع مقدس ، از راهكارهاي فرهنگ سازي ازدواج در كشور است .

طرح خانواده نيمه مستقل ، اين الگو را كامل و جامع ندانست و گفت : الگوي خانواده نيمه مستقل علاوه بر حل نكردن بحران ازدواج ، كشور را با بحران طلاق مواجه مي‌كند .

به گزارش ایونا ، مهديه سادات مستقيمي با اشاره به طرح خانواده نيمه مستقل ، اين الگو را كامل و جامع ندانست و گفت : الگوي خانواده نيمه مستقل علاوه بر حل نكردن بحران ازدواج ، كشور را با بحران طلاق مواجه مي‌كند . دوران عقد و تاخير از بروز ازدواج ، از بحراني‌ترين دوران در زندگي زوجين است و طولاني شدن مدت عقد باعث بروز آسيب‌هاي روحي و رواني در زن و مرد مي‌شود .

 وي الزام به همكاري سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي را از ديگر راهكارهاي ترويج فرهنگ ازدواج در كشور دانست و حضور انديشمندان و صاحب نظران در سطح كلان حاكميتي براي عملياتي نمودن مصوبات اين سيستم را خواستار شد .

منتشر شده در اخبار حقوقی خانوادهاخبار خانوادهاخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *