رفتن به نوشته‌ها

شيطان مرا مجبور به تعرض به دختر کرد

پس از گذشت چند روز علاقه من به او خيلي زياد شد و وي نيز از اين موضوع اطلاع پيدا کرد. يک روز محمد با من تماس گرفت و تنها راه خوشبختي را فرار از خانه دانست و گفت: اگر با هم فرار کنيم مي توانيم زندگي جديدي را به دور از هر مزاحمي آغاز کنيم.

من خام حرف هاي محمد شدم و تصميم گرفتم با او فرار کنم.فرزانه در ادامه به داديار رضوان فر گفت:با وي فرار کردم ولي او مرا با خود به يک باغ متروکه در حوالي اسلامشهر برد و ادعا کرد که باغ متعلق به يکي از اقوامشان است و در اينجا مي توانيم راحت زندگي کنيم .

پس از ساعتي محمد به بهانه آوردن وسايل به سمت ماشين رفت اما وقتي برگشت با تهديد باطوم و پاشيدن گاز اشک آور به صورتم به سمت من حمله کرد و مرا به زور مورد تعرض قرار داد.
با توجه به حسايت موضوع داديار رضوانفر با صدور دستور ويژه اي خواستار شناسايي و دستگيري مجرم 29 ساله شد.

ماموران پليس ديروز موفق شدن در حين گشت زني متهم را در جنوب تهران در حالي که مسافر کشي مي کرد دستگير کنند. با دستگيري و انتقال متهم به دادسراي امور جنايي، محمد امروز مورد بازجويي قرار گرفت و در باز جويي ها به داديار شعبه 4 دادسراي امور جنايي گفت: شيطان مرا وسوسه کرد تا اين کار را انجام دهم و حال بسيار پشيمان هستم.

متهم در ادامه بازجويي ها مدعي شد گاز اشک آور و باطوم را از يکي از ارگان ها ي خاص دريافت کرده است. با اعترافات متهم تحقيقات براي ساير جرم هاي احتمالي وي آغاز شده است.

فردي که با فريب دختر 18 ساله اي به وي تعرض کرده بود پس از دستگيري به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش برنا، دختر جواني با مراجعه با مراجعه به دادسراي امور جنايي از فردي که وي را به زور مورد تعرض قرار داده بود شکايت کرد.
دختر جوان که به شدت گريه مي کرد به داديار شعبه 4 دادسراي امور جنايي گفت:حدود 2ماه قبل فردي با تلفن همراهم تماس گرفت و با حرف هاي عاشقانه توانست اعتمادم را نسبت به خودش جلب کند….>>>

منتشر شده در اخبار زناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *