رفتن به نوشته‌ها

فروش كودك به 60دلار به دليل فقر

هم اکنون به گفته مسئولان وزارت کشور تاجیکستان، تحقیق این حادثه در شهر کولاب جریان دارد و گفته می شود، فقر و ناداری و مشکلات اقتصادی و اجتماعی این خانم از علت اصلی دست زدن مادر به فروش فرزندش عنوان می شود.

با این هم بازرسان می گوید، در صورت ارسال پرونده زلفیه عارفاوا به دادگاه و ثابت شدن اتهام وارده علیه وی، خانم عارفاوا را مجازات محکوم شدن به پنج سال زندان، انتظار است.

بر اساس گزارشات نهادهای انتظامی ولایت ختلان، در چند سال اخیر در جنوب تاجیکستان موارد فروش اطفال توسط مادرانشان به مشاهده رسیده است.

این است که تنها در سال گذشته میلادی توسط دادگاههای نواحی وخش، غازیملیک و شهر قرغانتپه ولایت ختلان چهار پرونده جنایی مورد محاکمه قرار گرفته و افراد متهم در قاچاق فرزندانشان به مدت از سه تا پنج سال روانه زندان شده اند.

ماموران انتظامی یک ساکن شهر کولاب ولایت ختلان، در جنوب تاجیکستان را به ظن فروش کودک نوزادش بازداشت کرده اند.

به گفته مسئولان وزارت کشور تاجیکستان، تحقیق مقدماتی مشخص کرده است که زلفیه عارفاوا، ساکن شهر کولاب، قصد داشته است کودک خودش را به فرد دیگری بفروشد.

آن گونه که محمدالله اسدالله یف، سخنگوی وزارت کشور تاجیکستان گفت، ماموران پلیس شهر کولاب خانم عارفاوا را هنگامی که وی کودک نوزادش را بر عوض 200 سامانی یا معادل بیش از 60 دلار آمریکایی می فروخت، بازداشت کردند.

مسئولان اداره پلیس شهر کولاب در صحبت با بی بی سی این حادثه را تایید کردند، اما به دلیل وارد نکردن اخلال در جریان تحقیق پرونده از اظهار جزئیات در مورد این قضیه خودداری کردند.

منتشر شده در اخبار حوادث خانوادهاخبار خانوادهاخبار کودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *