رفتن به نوشته‌ها

آدم‌ربایی برای ازدواج!

همچنین مشخص شد كه این مرد از لحاظ روحی و روانی در شرایط مساعد و طبیعی نیست. در ادامه بخشی از پلاك خودروی آدم‌ربا از سوی شاهدان اعلام شد و ادامه بررسی‌ها نشان داد، خودرو متعلق به كیهان تنها مظنون پرونده، است.

كیهان ساعتی بعد با خانواده ماهان تماس گرفت و به مادر او گفت كه تا با او ازدواج نكند، كودك را آزاد نخواهد كرد. آدم‌ربا با لحنی عصبی صحبت می‌كرد و مشخص بود كه تعادل روحی ندارد.

كارآگاهان با آموزش خانواده كودك درباره نحوه صحبت با كیهان، تلاش كردند كه او را آرام كنند. او پس از چندین تماس و بعد از اینكه در تماس‌هایش به نتیجه‌ای نرسید، ماهان را در اطراف خانه مادرش رها كرد و متواری شد.

پس از رها شدن كودك ربوده شده و بازگشتن او به خانه تحقیقات برای دستگیری كیهان ادامه یافت تا اینكه محل اختفای او پس از پرس‌وجو درباره سوابق و محل‌هایی كه او بیشتر به آنجا تردد داشته، شناسایی شد.

به این ترتیب ماموران بیست و سوم شهریورماه به سرعت وارد عمل شدند و مخفیگاه متهم را محاصره كردند. كیهان كه خود را در محاصره پلیس می‌دید، پس از تلاش‌های نافرجام برای فرار، ناچار به تسلیم شد.

مرد آدم‌ربا پس از دستگیری به پلیس آگاهی سنندج منتقل شد و در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار كرد: من می‌خواستم با مادر ماهان ازدواج كنم. او به من وعده داده بود كه همسرم بشود اما بعد زیرش زد. باید با من ازدواج می‌كرد. آنها به خاطر اینكه می‌خواستم با مادر ماهان ازدواج كنم از من اخاذی هم كردند.

وی ادامه داد: ماهان را دزدیدم تا مادرش مجبور به ازدواج با من شود. تحقیقات پلیس برای تكمیل اطلاعات این پرونده آدم‌ربایی ادامه دارد.

گروگانگیر پسر سه ساله را برای ازدواج با مادرش ربود اما ساعاتی بعد او را آزاد كرد.

به نوشته کارگزاران، بیست و دوم شهریورماه زنی سراسیمه به پلیس آگاهی سنندج مراجعه كرد و به ماموران گفت كه پسر سه ساله‌اش به نام ماهان ربوده شده است. به گفته این زن جوان، ماهان در حال بازی جلوی خانه مادربزرگش بوده كه گم شده و هرچه در محل دنبالش گشته‌اند پیدایش نكرده‌اند. با اعلام این موضوع كارآگاهان تحقیقات خود را آغاز كردند.

شاكی در اظهارات خود مردی به نام كیهان را به عنوان فردی كه به احتمال زیاد گروگانگیری از سوی او رخ داده است، معرفی كرد. به گفته این زن كیهان از یك سال قبل برای او مزاحمت ایجاد می‌كرده است.

او ابتدا به ماموران نگفت كه كیهان از او خواستگاری كرده است، اما ادامه بررسی‌ها ثابت كرد كه گروگانگیر احتمالی قصد ازدواج با مادر ماهان را داشته است.

منتشر شده در اخبار ازدواجاخبار خانوادهاخبار خواندنی خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *